۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۶۷۴۲۳۲
رئیس بسیج فرهنگیان:

راهیان نور حاج قاسم با محوریت مکتب شهید سلیمانی راه‌اندازی شد

راهیان نور حاج قاسم با محوریت مکتب شهید سلیمانی راه‌اندازی شد
کرمان - سردار مطهری با اشاره به اینکه راهیان نور حاج قاسم با محوریت مکتب شهید سلیمانی راه‌اندازی شده است گفت: آموزش و پرورش علم راهیان نور را با توان بیشتر باید بلند کند.

به گزارش خبرگزاری رسا در کرمان، سردار عباس مطهری مسئول اردویی راهیان نور و گردشگری سازمان بسیج مستضعفین و رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور در مراسم افتتاح اردوهای راهیان نور دانش آموزی در بستر فضای مجازی استان‌های کرمان، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی، ایلام، خوزستان، هرمزگان و بوشهر که از جوار مزار مطهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت برگزار شد با تبریک ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی در بیان خاطره‌ای از حاج قاسم اظهار داشت: حاج قاسم گفتند یکی از محورها شناسایی کامل نشده بود و شکستن خط سخت بود و فرمانده عملیاتها تردید داشت، من گفتم "من شکستن این خط را قبول می‌کنم."

مسئول اردویی راهیان نور و گردشگری سازمان بسیج مستضعفین افزود: حاج قاسم ادامه داد یکی از فرماندهان می‌گوید "مگر شما گردان تکاور داری" و من پاسخ دادم "نه نیروهایی دارم که خوب گریه می‌کنند."

وی با بیان اینکه راهیان نور ادامه راه شهدا است گفت: شهدای ما پشت موانع گیر نمی‌کردند و مسیری جدید را پیدا می‌کردند و دانش آموزان ما در راهیان نور این روحیه را یاد می‌گیرند.

سردار مطهری با اشاره به اینکه دانش آموزان ما هر سال حضوری به راهیان نور می‌رفتند اما امسال این اردوها مجازی برگزار می‌شود افزود: دشمن گمان می‌کرد با هجمه در فضای مجازی نوجوانان ما را به سمت آمریکا و انگلیس جذب می‌کند اما تهدید فضای مجازی به فرصت تبدیل شد.

وی با بیان اینکه بعد از کرونا اردوهای راهیان نور قوی‌تر برگزار می‌شود ادامه داد: اردوی‌های راهیان نور دانش آموزی از مدرسه با مدرسه و برای مدرسه است.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور با اشاره به اینکه راهیان نور حاج قاسم با محوریت مکتب شهید سلیمانی راه‌اندازی شده است گفت: آموزش و پرورش علم راهیان نور را با توان بیشتر باید بلند کند.

وی با بیان اینکه امروز مکتب شهید سلیمانی یک ظرفیت عظیم است که باید از آن استفاده شود افزود: روحیه‌ای که در بین نوجوانان و جوانان ما بود و آنها را خط‌شکن کرد امروز نیز وجود دارد و با روحیه خط شکنی دفاع مقدس گام دوم انقلاب را طی خواهیم کرد.

ارسال نظرات