۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۶۷۴۲۲۹
نماینده مجلس:

انقلاب اسلامی در مسیر جهش عظیم اقتصادی قرار دارد

انقلاب اسلامی در مسیر جهش عظیم اقتصادی قرار دارد
کرمان - پورابراهیمی گفت: امروز کشور ما ایران پس از ۴۲ سال از انقلاب درمسیر جهش عظیم اقتصادی، علمی و نظامی قرار دارد به‌طوری که دشمنان اسلام را به چالشی بزرگ وا داشته است.

به گزارش خبرگزاری رسا در کرمان، محمد رضا پورابراهیمی در جمع کارکنان مرکز آموزش 05 اظهار داشت: انقلاب پر افتخار ایران، بی‌نظیرترین انقلاب حاضر در دنیاست که عوامل پیروزی آن رهبری امام خمینی و اطاعت آگاهانه مردم ایران از انقلاب بود.

پورابراهیمی انقلاب اسلامی را آغاز موج بیداری اسلامی در منطقه قلمداد کرد و افزود: تا پیش از انقلاب اسلامی جنبش بیداری اسلامی با تهدیدات مختلفی مواجه بود که انقلاب شکوهمند ایران بستر و زمینه تحول در منطقه از جمله مخالفت با سیاست‌های منطقه‌ای آمریکا و رژیم صهیونیستی ایجاد کرده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز کشور ما ایران پس از 42 سال از انقلاب در مسیر جهش عظیم اقتصادی، علمی و نظامی قرار دارد به‌طوری که دشمنان اسلام را به چالشی بزرگ وا داشته است.

رئیس کمسیون اقتصادی مجلس و نماینده مردم شهر کرمان و راور در مجلس مهمترین دستاورد انقلاب را الگوی حکومتی خدا توصف کرد و مردم سالاری دینی را ماحصل این پیروزی دانست.

ارسال نظرات