۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۶۷۴۱۶۱
مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه علوم پزشکی کرمان:

تحقیر همه‌جانبه آمریکا در جهان از دستاوردهای انقلاب است

تحقیر همه‌جانبه آمریکا در جهان از دستاوردهای انقلاب است
کرمان - حجت الاسلام عارفی تحقیر همه‌جانبه آمریکا در جهان را از دستاوردهای انقلاب دانست و گفت: امروز هیبت آمریکا شکسته شده و ما پادگان مهم آمریکا را با خاک یکسان کردیم.

به گزارش خبرگزاری رسا در کرمان، حجت‌الاسلام عارفی در سخنانی به‌مناسبت ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: پشتیبانی و اعتقادات مردم، رهبری جامع و عادل و این پیوند دوستی بین امام و امت و توجه به ارزش‌هایی چون شهادت، دین، اصول و فروع یک مکتب الهی موجب شد، انقلاب اسلامی بماند و قدرتمند باشد و تاثیر عجیبی در جامعه جهانی ایجاد کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان داشت: امروز ابعاد گفتمان انقلاب اسلامی به تمام دنیا به شکل‌های مختلفی صادر می‌شود چه دشمن بخواهد و یا نخواهد، دستاورد‌های زیادی داشتیم که این دستاوردها را باید دید.

حجت‌الاسلام عارفی از توسعه معنویت و دین، گسترش اسلام سیاسی، اتحاد بین سیاست و دین، به‌چالش کشیدن توزیع قدرت در جهان، فروپاشی نظام دوقطبی به‌عنوان مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی نام برد.

وی همچنین تحقیر همه‌جانبه آمریکا در جهان را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و ابراز کرد: امروز آمریکا در جهان تحقیر شده و هیبت آمریکا شکسته شده است و ما پادگان مهم آمریکا را با خاک یکسان کردیم.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه علوم پزشکی بیان داشت: جهانی کردن مبارزه با رژیم صهیونیستی، بیداری ملت‌های ستم‌دیده، احیاء و گسترش تشیع و حرکت‌های شیعه در جهان، ایجاد اثرپذیری جنبش‌ها و حرکت‌های اسلامی اهل سنت از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام عارفی افزود: دستاوردهای انقلاب اسلامی در سطح منطقه از جمله در یمن، افغانستان، فلسطین و سوریه مشهود است و شاهد تبدیل ایران به قدرت برتر در منطقه است.

وی ابراز داشت: گسترش عدالت اجتماعی، عزت و اقتدار ملی، کرامت زن، آزادی و مردم‌سالاری از دیگر دستاودرهای انقلاب اسلامی است و امروز در نظامی رتبه ۶ جهان، از نظر پزشکی رتبه ۱۰ جهان، در کشاورزی رتبه ۱۰ جهان، در ورزش رتبه ۱۳ جهان و در هواوفضا رتبه 8 جهان را داریم.

حجت الاسلام عارفی اضافه کرد: در نانوتکنولوژی اصلا مطرح نبودیم در دنیا، اما ما امروز رتبه 3 دنیا، در اختراعات رتبه دوم جهان، در تولید علم رتبه ۴ جهان را داریم و بی‌انصافی است این دستاوردهای انقلاب اسلامی را نادیده بگیریم.

ارسال نظرات