۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۶۷۴۲۵۵
مدیر مدرسه علمیه دارالعلم اسلامی آیت الله اعتمادی:

شهدا چراغ راه نسل امروز و آینده جامعه اسلامی هستند

شهدا چراغ راه نسل امروز و آینده جامعه اسلامی هستند
اصفهان - حجت الاسلام شریفیان با بیان اینکه شهدا چراغ راه نسل امروز و آینده جامعه اسلامی هستند، گفت: ریشه همه مشکلات امروز جامعه به دلیل عدم شناخت راه شهدا و اهداف آنهاست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام سید عباس شریفیان در مراسم عطر افشانی گلزار شهدای درالسلام کاشان و تجدید بیعت اساتید و طلاب مدرسه درالعلم اسلامی آیت الله اعتمادی، گفت: ریشه همه مشکلات امروز جامعه به دلیل عدم شناخت راه شهدا و اهداف شهدا است.
 
وی با اشاره به اینکه اگر نسل امروز جامعه با شهدا و اهداف آشنا باشند با تمام توان از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع خواهند کرد، افزود: شهدا چراغ راه نسل امروز و آینده جامعه اسلامی هستند.

حجت الاسلام شریفیان با اشاره به ۱۹ بهمن سالروز بیعت نیروی هوایی ارتش شاهنشاهی با رهبر انقلاب گفت: روز‌های بعد از ورود امام خمینی (ره) به ایران، روز‌های بسیار مهم و تاریخی و پرحادثه و سرنوشت سازی بود.

وی افزود: ۱۹بهمن که تعدادی از همافران نیروی هوایی به طرف اقامتگاه امام در حرکت بودند همه نگران حادثه‌ای بودند، اما با ورود همافران به اقامتگاه امام و اعلام بیعت با امام در صحنه‌ای باور نکردنی شاهد عشق بازی همافران نیروی هوایی ارتش با امام خمینی (ره) بودند به طوریکه همه را تحت تأثیر خود قرار دادند و اشک شوق از چشمان همه جاری شد.

حجت الاسلام شریفیان همچنین ۲۲ بهمن را یکی از بزرگترین اعجاز‌های خداوند متعال اعلام کرد و ابراز کرد: ۲۲ بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی نتیجه زحمات وخون شهدای زیادی است که جان خود را در این راه تقدیم اسلام و نظام کردند.

مدیر مدرسه دارالعلم اسلامی آیت الله اعتمادی در ادامه از ۲۲ بهمن بعنوان یوم الله نام برد و افزود: ما وظیفه داریم این روز را گرامی داشته و هر یک از ما به اندازه توان خود در رفع نواقص موجود جامعه تلاش و اهتمام داشته باشیم.

حجت الاسلام شریفیان گفت: مقاومت ملت به پیروی از امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب دشمن را مأیوس کرده است و هر ملتی که از رهبری و امام خود تبعیت داشته باشد نصرت قطعی خدا که سنت الهی است را به همراه خواهد داشت.

لازم به ذکراست، شهرستان کاشان در دوران انقلاب ۲۸ شهید و در دفاع مقدس یکهزار و ۷۰۰ شهید و در دفاع از حرم ۷۰ شهید را تقدیم اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است./۱۳۰۷/
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات