۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۶۷۴۲۹۴

بازدید سرزده امام جمعه شهرکرد از اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری

بازدید سرزده امام جمعه شهرکرد از اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری
چهارمحال و بختیاری - حجت الاسلام والمسلمین نکونام با حضور سرزده در اداره کل تبلیغات اسلامی استان ۸۹۱ از واحد‌های مختلف این مجموعه بازدید و در جریان فعالیت‌ها قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، پیش از ظهر امروز به صورت سرزده و بدون هماهنگی قبلی در اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری حضور پیدا کرد و ضمن بازدید از واحد‌های مختلف این مجموعه دینی، با کارشناسان گفتگو و از نزدیک در جریان فعالیت‌ها و برنامه‌ها این اداره کل قرار گرفت.

وی در ابتدا از مجموعه معاونت فرهنگی، آموزشی و پژوهشی بازدید و با کارشناسان اعزام و تبلیغ، هیئات مذهبی و تشکل‌های دینی و رسانه به گفتگو نشست و در جریان مهمترین اولویت‌های این مجموعه قرار گرفت.

امام جمعه شهرکرد در ادامه با حضور در دفتر مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در جریان طرح کلی زیست بوم فرهنگی استان در سال جاری و همچنین مهمترین اولویت‌های این اداره کل برای سال آینده و طرح‌های در دست اقدام قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام سپس در جمع صمیمی کارکنان حضور پیدا کرد و ضمن تشریح مهمترین وظایف امروز مجموعه‌های دینی، به تبیین وظایف اصلی و راهبردی اداره کل تبلیغات اسلامی استان و نقشی که کارکنان در این عرصه می‌توانند ایفا کنند، پرداخت.

وی در ادامه از مجموعه اداره امور قرآنی استان بازدید و با حجت الاسلام ابوذر کارگر، رییس این اداره گفتگو کرد و از نزدیک در جریان فعالیت‌های قرآنی استان و مهمترین اولویت‌های این اداره قرار گرفت.

حضور در مجموعه کتاب شهر وابسته به اداره کل تبلیغات اسلامی استان و گفتگو با گردانندگان این مجموعه و ارائه راهکار جهت فعال شدن هر چه بیشتر فعالیت‌های کتابخوانی در استان پایان بخش بازدید سرزده حجت الاسلام والمسلمین نکونام از اداره کل تبلیغات اسلامی استان بود. /۹۴۵۷/
ارسال نظرات