۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۶۷۴۳۲۱

نگاهی به تازه های شبکه های اجتماعی امروز

نگاهی به تازه های شبکه های اجتماعی امروز
توییت مهم اکانت روسی دفتر نشر آثار رهبری، اقتدار یعنی رهبری برای آمریکا شرط می‌گذارد، تفاوت امام با علمای دوره مشروطیت چه بود؟، آن مرد آمد... او در باران آمد بخشی از تازه های شبکه های اجتماعی امروز است.

به گزارش خبرگزاری رسا، توییت مهم اکانت روسی دفتر نشر آثار رهبری، اقتدار یعنی رهبری برای آمریکا شرط می‌گذارد، تفاوت امام با علمای دوره مشروطیت چه بود؟، آن مرد آمد... او در باران آمد بخشی از تازه های شبکه های اجتماعی امروز است.

 

توییت مهم اکانت روسی دفتر نشر آثار رهبری

اکانت روسی دفتر نشر آثار مقام معظم رهبری بعد از تقدیم پیام ایشان در توییتر نوشت: آغاز دوران پسا آمریکا

 

توییت مهم اکانت روسی دفتر نشر آثار رهبری

 

اقتدار یعنی رهبری برای آمریکا شرط می‌گذارد

کاربرفضای مجازی در توییتی نوشت: اقتدار یعنی ۷۰ سال پیش نخست‌وزیر ایران (مصدق) به کدخدا میگه «بدون کمک مالی آمریکا شاید فقط یک ماه دیگر بتواند دوام بیاورد» و آمریکا مسئول حوادث در ایران خواهد بود اما امروز رهبر جمهوری اسلامی برای آمریکا شرط راستی‌آزمایی میذاره.

 

اقتدار یعنی رهبری برای آمریکا شرط می‌گذارد

 

تفاوت امام با علمای دوره مشروطیت چه بود؟

دکتر موسی جعفری در کانال تلگرامی خود نوشت: یکی از علل موفقیت بیشتر تحقق عملی اندیشه سیاسی امام خمینی نسبت به زعمای بزرگ دوران مشروطیت این است که امام راحل با اصول و شاخص های نظری غرب وارد دنیای سیاست و سایر مدعیان حکومت نگردید ؛ از این روی در موقع "انقلاب و براندازی" شاه از قواعد و افق و روشهای انقلاب  مارکسیستی استفاده ننمود ۰

 در مرحله تثبیت "نظام" جمهوری اسلامی هم از اصول و ارزشهای لیبرالیسم فاصله متعادل و منطقی را جهت حفظ استقلال آرمانهایش رعایت نمود ۰

واضح است که در عصر حاضر ضرورت این فاصله گذاری و استغنا و هویت یابی برای مرحله" تمدن سازی" بیشتر احساس می گردد؛ چرا که لازمه بسط و تفضیل یک نظریه، استقلال در مسیر است

تفاوت امام با علمای دوره مشروطیت چه بود؟

 


 

آن مرد آمد... او در باران آمد

محمد ایمانی فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت: سوار خودرو که باشید و شتاب هم  داشته باشید که به سر کار برسید، معمولا حواس تان به اطراف مسیر نیست....

در گرگ و میش شب و صبح -حوالی ساعت پنج بامداد-  زمانی که خیلی ها در خواب ناز به سر می برند، داشت به محل کار می رفت. هوا بارانی بود.

چه لطافتی دارد باران، وقتی سقفی و سایه بانی بالا سر توست و چه قدر بی رحم می شود، وقتی بی سر پناه می شوی.

مرد دربلوار منتهی به محل کار حرکت می کرد و باران، بی دریغ می بارید. ناگهان گفت "پورجعفری نگه دار! دیدی؟!".

پور جعفری نگه داشت و پیاده شدند. خانواده ای پناه گرفته زیر چادری فرسوده ؛ چادر مندرسی که تاب پس زدن باران را نداشت و باران بی رحمانه به درون آن دویده بود؛ با مُشتی اثاث خانه که گوشه ای انباشته شده بود.

+سلام اینجا چه می کنید؟

-صاحب خانه جواب مان کرده، پول پیش کافی نداشتیم.

+حالا اینجا چرا چادر زدید؟

-گفتیم مسیر سپاهی هاست، شاید کسی به داد ما برسد...

+به حاج باقر خبر بده یک وانت بیاورد و اسباب و اثاثیه این بندگان خدا را بار بزند...

دل مرد اما راضی نشد. زنگ زد به شهردار و بعد از احوال پرسی ماجرا را گفت:

+این بندگان خدا مستاصل هستند؛ وضع شان این طوری است. هر طور شده همین امروز برایشان یک خانه و سرپناه فراهم کن. همین امروز ها!

... باران می بارید. "سرباز قاسم سلیمانی"، کلی مشغله و ماموریت داشت. اما کدام کار مهم تر از دغدغه های همین مردمی که رهبری درباره شان فرمود "، مردم، عائله ما مسئولان هستند". اینها الفبای انقلابی بودن و خدمتگزاری است.

دم شما گرم حاج قاسم! همین کارها را کردید که شهید شدید. اصلا مگر می شود شهیدانه نزیست و شهید شد؟

 بعد التحریر: رهبر انقلاب یازده  اردیبهشت ۹۵ در جلسه آسیب‌های اجتماعی، خطاب به مسئولان فرمودند:

«اهمیت کار را، بزرگی مسئولیت را، خطرات ناشی از آن را آدم توجه بکند، آن وقت می‌فهمد که چه قدر باید در این زمینه تلاش کرد و شب و روز نشناخت.

چگونه یک مسئول یا یک عنصر مؤمن و انقلابی می‌تواند این کار بلندمدت را شبانه‌روزی و با تمام وجود پی بگیرد و خسته نشود؟ وقتی که حس کند خود او، جزئی از آن خانواده است و مشکل مردم، مشکل اوست.

ما مردم را باید عائله خودمان بدانیم. ما مسئولین کشوریم دیگر... این ملت، این کشور، این مرزها، این فضای زندگی، عائله ما است... ما در واقع باید اهتمام‌مان به وضعیت مردم، مثل اهتمام‌مان به داخل خانواده خودمان باشد.»

 


این مدعیان بزرگتر ندارند؟

یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: دوران نوجوانی یادمه وقتی تیم قرمز وآبی خارج کشور مسابقه داشتن، بزرگترها میگفتن رنگ مهم نیست بازی ملی ست...!

تعجب میکنم از برخی مدعیان که این روزها بغض خود از رئیس مجلس رو حتی در روابط خارج کشور رها نمیکنن...بزرگتر ندارند، یابزرگترشون هم فهم موقعیت نداره؟؟؟

این مدعیان بزرگتر ندارند؟

 


اوج وطن دوستی محمدرضا شاه‌ پهلوی

یک کاربرفضای مجازی در توییتی نوشت:

آیا می‌دانستید؛

پهلوی‌ها آنقدر به فکر آبادانی کشور و وطن‌دوست بودند که؛

محمدرضا پهلوی فقط در یک فقره از وطن‌دوستی‌هایش یک میلیون پوند کمک بلاعوض بابت حل مشکل فاضلاب لندن از اموال ملت ایران به انگلیس غارتگر پرداخت کرد!

 

اوج وطن دوستی محمدرضا شاه‌ پهلوی

 

 


ضعف بایدن هنگام مطرح کردن موضع خود درباره برجام

امیر موسوی، دیپلمات سابق ایرانی و تحلیلگر  روابط بین‌الملل در خصوص اظهارات «جو بایدن» در خصوص برجام در صفحه توئیتر خود نوشت: امام خامنه‌ای هنگام مطرح کردن موضوع "حتمی بودن" رفع تحریم‌های آمریکایی قبل از بازگشت ایران به تعهدات خود بسیار قوی بود اما بایدن هنگام پاسخ به سوألات شبکه "ال‌سی‌بی‌سی" به قدری ضعیف و سردرگم بود که در خصوص غنی‌سازی اورانیوم پاسخ اشتباه داد به طوری که یکی از کارمندانش مجبور به تصحیح این خطای رئیس جمهور آمریکا شد.

همچنین در پاسخ به سوألی در خصوص موضوع عدم رفع تحریم‌ها با اشاره سر پاسخ داد و با کلمه "بله" پاسخ نداد.

ضعف بایدن هنگام مطرح کردن موضع خود درباره برجام

 


واکنش سید محمودرضوی به دروغ‌پردازی‌های مهناز افشار

مهناز افشار بازیگر و داور برنامه «سعودی گات تلنت» در توییتر خود نوشت: امروز یک‌ ویدیو دیدم که باران کوثری رو در روزای جشنواره تو تله تذکر حجاب انداختن! دقیقا اخرین بار همین کارو با من کردند و نتیجه این شد که در اختتامیه به عنوان کاندید بازیگری جای من مصادره شد. از اون سال به بعد سینما دیگه مال تعدادی خاص شد و بقیه یا خانه نشین شدن یا ممنوع الکار.

 

واکنش سید محمودرضوی به دروغ‌پردازی‌های مهناز افشار

سیدمحمودرضوی تهیه کننده سینما در پاسخ به مهناز افشار نوشت: شما که تا سال آخری که ایران بودید، در جشنواره مورد توجه و کاندید بودید!!!! به قول مش قاسم! دروغ چرا ؟ تا قبر آآآ !!!! وقتی همه چیز اینقدر #شفاف است چرا حرفی میزنید که زیرش بمونید؟

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات