۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۴
کد خبر: ۶۷۴۳۴۲
حجت الاسلام والمسلمین زمانی خبر داد؛

فعالیت بیش از ۲۰ هزار طلبه جهادی در ایام شیوع کرونا

فعالیت بیش از ۲۰ هزار طلبه جهادی در ایام شیوع کرونا
حجت الاسلام والمسلمین زمانی با اشاره به اخلاص نیرو‌های جهادی در عرصه‌های مختلف از فعالیت بیش از ۲۰ هزار طلبه جهادی در راستای مقابله با کرونا خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن زمانی مسؤول دفتر امور سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در حاشیه تجلیل از طلاب جهادی آرامستان ها و بیمارستان ها در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی به تشریح گزارشی از عملکرد طلاب جهادی در ایام شیوع ویروس منحوس کرونا پرداخت و گفت: با پیدایش بحران کرونا، طلاب جهادی اعم از برادران خواهران در سطح کشور و استان های مختلف وارد میدان شده و در بیمارستان ها برای کمک به بیماران کرونایی و در آرامستان ها برای غسل دادن جنازه فوت شدگان کرونایی به فعالیت پرداختند.

وی ادامه داد: طلاب جهادی همچنین با لبیک به مطالبات رهبر معظم انقلاب برای یاری طیف های آسیب دیده اقتصادی و کسانی که به خاطر شیوع ویروس منحوس کرونا دچار مشکلات مالی بودند، مواسات مومنانه را راه اندازی کردند.

حجت الاسلام والمسلمین زمانی از فعالیت بیش از 20 هزار طلبه جهادی در راستای مقابله با کرونا خبر داد و ابراز کرد: با پژوهشی که انجام دادیم اسامی این افراد را به همراه نوع خدماتی که داشتند ثبت کردیم.

مسؤول دفتر امور سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه با اشاره به اخلاص طلاب جهادی خاطرنشان کرد: بسیاری از طلاب دیگر هستند که وارد میدان بودند و ما نتوانستیم آماری از آنها بگیریم و یا حاضر نشدند اسم‌شان در جایی درج و ثبت شود؛ این موضوع نشانگر اوج اخلاص این عزیزان است.

وی تأکید کرد: طلاب جهادی در موج اول کرونا و در شرایطی که جنازه متوفیان کرونایی را حتی غسال ها حاضر نبودند، غسل دهند، همانند فرشته های نجات وارد میدان شدند؛ این طلاب همچنین در موج دوم و سوم کرونا نیز وارد میدان شده هم اکنون هم پای کار هستند./841/ت302/ف

ارسال نظرات