۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۶۷۴۴۶۰
نایب رییس جماعت اسلامی پاکستان:

انقلاب اسلامی سبب بیداری ملت‌ها شد

انقلاب اسلامی سبب بیداری ملت‌ها شد
نایب رییس حزب جماعت اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) به الگوی مقاومت در برابر استکبار جهانی برای سایر کشورها تبدیل شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، سیاستمدار پاکستانی و نایب رییس حزب جماعت اسلامی گفت: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) ایران را به الگوی مقاومت در برابر استکبار جهانی برای سایر کشورها تبدیل کرد و این نهضت باعث بیداری ملت‌های منطقه به ویژه ملل اسلامی شد.

«لیاقت بلوچ» اظهار داشت: ماه فوریه (بهمن) یادآور جانفشانی‌ها و مقاومت مثال زدنی ملت ایران برای غلبه بر دشمنان به ویژه قدرت‌های استکباری است، انقلابی که تا امروز جایگاه خود را تثبیت کرده و تبدیل به الگویی بارز برای سایر ملت‌ها و کشورها شده است.

وی افزود: رویکرد تهاجمی و خصمانه استکبار جهانی و در صدر آن آمریکا علیه ایران و انقلاب اسلامی امر طبیعی است زیرا آنان به دنبال تسلط و زورگویی هستند، اما ایران توانست این خیال پردازی‌های قدرت‌های سلطه گر را برای همیشه از بین ببرد.

نائب رئیس حزب جماعت اسلامی پاکستان گفت: رهبری شایسته و تاریخی امام خمینی (ره) باعث شد تا انقلاب اسلامی نظامی را در این کشور ایجاد کند که حافظ و مدافع آرمان‌های مردم و ارزش‌های انقلاب باشد و ما امروز شاهد جایگاه روشن ایران و دستاوردهای انقلاب اسلامی هستیم.

وی تاکید کرد: مقاومت مردم ایران برای انقلاب سایر ملت‌ها را بیدار کرد و ما مشاهده می‌کنیم که ملت‌های منطقه برای حقوق خود چگونه از انقلاب و آموزه‌های امام خمینی (ره) پیروی می‌کنند.

لیاقت بلوچ با انتقاد از نقش مخرب آمریکا و هم پیمانان این کشور در قبال ایران و تخریب انقلاب اسلامی، افزود: متاسفانه برخی کشورهای مسلمان منطقه نیز نقشه راه آمریکا را دنبال کرده و نگاه خصمانه‌ای به ایران دارند.

وی گفت: افق انقلاب اسلامی ایران روشن است و مقاومت مردم این کشور در برابر دسیسه قدرت‌های خارجی تحسین برانگیز می‌باشد. همچنین رویکرد مسوولان جمهوری اسلامی ایران در جبهه دیپلماسی از دستاوردهای ارزشمند انقلاب به شمار می‌رود.

لیاقت بلوچ تاکید کرد: از دشمنان خارجی انقلاب به ویژه آمریکا به خاطر رویکرد تهاجمی آنان انتظار چندانی نیست اما از جهان اسلام انتظار می‌رود که با تعامل و سیاست‌های صلح آمیز، برای تقویت اتحاد اسلامی به ویژه تقویت جبهه مشترک برای مقابله با دشمنان مشترک اهتمام ورزند./۹۸۸/

ارسال نظرات