۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۶۷۴۵۲۵
نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار وزیر اقتصاد؛

تنگناهای حوزه تولید در کشور باید رفع شود

تنگناهای حوزه تولید در کشور باید رفع شود
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین لائینی بر ضرورت برداشتن موانع تولید داخل تأکید کرد و گفت: تقویت تولید عامل زندگی راحت تر برای مردم خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار وزیر اقتصاد و امور دارایی، حضور میدانی مسؤولان در سطح استان ها را اقدامی مناسب و اثرگذار توصیف کرد و گفت: تلاش و پیگیری امور یکی از وظایف مهم مدیران در جامعه اسلامی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان این که مدیران باید به دنبال آسیبب ها و رفع آن باشند، افزود: شناسایی رفع آسیب ها با حضور میدانی مدیران و مسؤولان امکان پذیر خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه سخنان خود به مسأله تولید و ضرورت حمایت از آن اشاره کرد و گفت: در حوزه تولید گرچه قدم های خوبی برداشته شده اما تنگناهای فراوانی هنوز وجود دارد که باید رفع شود.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی، حمایت از تولید را امری مهم و ضرورت امروز کشور دانست و خاطرنشان کرد: باید موانع پیش روی تولید در کشورمان برداشته شود تا تولید کننده با خیال راحت به تولید بپردازد.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود با بیان این که در حوزه گمرک نیز مشکلات زیادی وجود دارد که بابد رفع شود، افزود: یکی از راه های حمایت از تولید در حوزه مالیات است که امور دارایی کمی مهربانانه تر با تولید کنندگان رفتار کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران، تقویت تولید را عامل زندگی راحت تر برای مردم کشورمان دانست و تصریح کرد: باید موانعی که جلوی حرکت چرخ تولید را می گیرد برداشته شود.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی، رفاه و زندگی بهتر برای مردم را نیازمند تقویت تولید داخل دانست و خاطرنشان کرد: باید از همه ظرفیت های موجود در جهت رونق تولید داخل بهره گرفته شود.

امام جمعه ساری با بیان این که بیشترین مراجعه کنندگان به دفتر ما مشکلات اقتصادی است، بیان داشت: با توجه به ظرفیت های عظیمی که در استان وجود دارد نباید شاهد این سطح از مشکلات باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران به ظرفیت بالای نیروی انسانی به ویژه نخبگان علمی و دانشگاهی در کشورمان اشاره کرد و افزود: باید از این ظرفیت عظیم در جهت رفع مشکلات اقتصادی کشور بیشتر بهره گرفته شود./950/

ارسال نظرات