۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۶۷۴۵۶۶
امام جمعه کرمانشاه:

ایران مقتدر می تواند با کمال قاطعیت مطالبات خود را از ابرقدرت ها طلب کند

ایران مقتدر می تواند با کمال قاطعیت مطالبات خود را از ابرقدرت ها طلب کند
کرمانشاه - آیت الله علما گفت: ایران امروز به یک قدرت فرامنطقه ای تبدیل شده است و می تواند با کمال قاطعیت مطالبات خود را طلب کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه اظهار داشت: 22 بهمن ماه امسال که جامعه تحت تاثیر وضعیت کرونایی بود بازهم نتوانست که جلوی ملت ایران را برای حضور در این یوم الله بگیرد و دیدیم که همه با خودروها و حتی با پای پیاده و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در این مراسم عظیم شرکت کردند که این جای تقدیر دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: البته جای دارد از این کار جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای برگزاری راهپیمایی 22 بهمن ماه تقدیر داشته باشیم که اینگونه اجازه ندادند که مراسم این روز بزرگ لغو شود.

آیت الله علما در ادامه سخنان به دیدار رهبر معظم انقلاب با پرسنل نیروهای هوایی اشاره کرد و بیان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره شروط جدید غربی ها و آمریکایی ها سخنان بسیار جامع و کاملی فرمودند که بسیار عمیق بود. ایشان فرمودند که دشمن باید به صورت عملی تحریم ها را بردارد نه اینکه روی کاغذ این وعده را بدهد زیرا کارنامه خوبی در بحث عملی کردن قول ها از دشمن ندیده ایم.

امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد: ایران امروز به یک قدرت فرامنطقه ای تبدیل شده است و می تواند با کمال قاطعیت مطالبات خود را طلب کند.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه در ادامه با اشاره به اینکه ابهت پوشالی آمریکایی ها در این مدت عملا و رسما از بین رفته است، افزود: تظاهرات مردم آمریکا، حمله به پارلمان و... در این کشور از نشانه های افول آمریکایی هاست که بی شک در آینده ای نزدیک عملی خواهد شد.

آیت الله علما افزود: امروز همه کشور به ویژه سران عربی باید بدانند که تکیه بر آمریکا و دوستی با این کشور جز زیان چیز دیگری برای آنان به دنبال ندارد و نمونه های آن را می توان نوکری محمدرضا شاه، صدام و... عنوان کرد.

امام جمعه کرمانشاه در بخش پایانی سخنان خود عنوان داشت: امام خمینی (ره) با ایجاد این انقلاب مردمی و اسلامی عملا اسلام را وارد اجتماع کرد و اجازه نداد که این دین الهی به حاشیه برود./1400/پ210/ب1

ارسال نظرات