۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۶۷۴۵۰۸
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری:

دولتمردان بیشتر از پیش به فکر پیشرفت و اشتغال در کرمانشاه باشند

دولتمردان بیشتر از پیش به فکر پیشرفت و اشتغال در کرمانشاه باشند
کرمانشاه - نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: دولتمردان و مسؤولان باید بیشتر از پیش به فکر توسعه و پیشرفت کرمانشاه و ایجاد اشتغال برای جوانان آن باشند.

حجت الاسلام والمسلمین امان الله نریمانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه با اشاره به حضور پرشور مردم کرمانشاه در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، اظهار داشت: حضور پرشور مردم کرمانشاه و دیگر اقصی نقاط کشور در یوم الله 22 بهمن با وجود شرایط کرونا، تبلیغات گسترده رسانه های بیگانه و... شکست دیگری در کارنامه سیاه دشمنان این انقلاب ثبت کرد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: تلاش های بسیاری از چند ماه گذشته برای کمرنگ کردن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی به ویژه 22 بهمن از سوی عناصر خودفروخته داخلی و خارجی انجام گرفت، ولی تمام تلاش های رسانه ای آنان به سنگ خورد.

این استاد حوزوی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: ملت ایران دیروز نشان دادند که شایسته بهترین ها هستند، زیرا این ملت در کنار نظام بیش از 40 سال است که در مقابل انواع و اقسام توطئه های دشمنان ایستاده اند.

حجت الاسلام  والمسلمین نریمانی با اشاره به اینکه تلاش 4 دهه دشمن برای به زانو درآوردن ملت ایران هرگز عملی نشده و نخواهد شد، گفت: در طول این سالها مردم ایران به ویژه مردم خونگرم غرب کشور و کرمانشاه نشان داده اند که عِرق خاص و ویژه ای به نظام دارند و نیز مرزدارانی غیور در دفاع از داشته های این انقلاب بوده و هستند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: کرمانشاه علیرغم اینکه در بسیاری از جهات جایگاه بسیار مناسبی در بحث اقتصاد و اشتغال دارد، ولی به عینه می بینیم که بیکاری در این استان بالاست که این رویه در شان مردمان این خطه از ایران اسلامی نیست.

این استاد حوزه علمیه تاکید کرد: دولتمردان و مسؤولان باید بیشتر از پیش به فکر توسعه و پیشرفت کرمانشاه و ایجاد اشتغال برای جوانان آن باشند.

حجت الاسلام والمسلمین نریمانی بیان کرد: مردم این خطه از ابتدای جنگ تحمیلی زیر آماج حملات ددمنشانه رژیم بعث صدام بوده اند و همه به عینه دیدیم که جنگ نیز در این استان یعنی در عملیات غرورآفرین مرصاد به پایان رسید، پس خدمت به مردم استوار و انقلابی این خطه نه تنها یک وظیفه است، بلکه به نوعی عبادت می باشد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: هیچ کرمانشاهی دوست ندارد که در آمارهای ناخوشایند شهر و استانش پیشتاز باشد، بنابراین مسؤولان برای رفع این معضلات جهادگونه وارد میدان شوند./1400/

ارسال نظرات