۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۶۷۴۶۱۵
مدیر حوزه علمیه کرمانشاه:

کرونا ضربه بزرگی به مراکز آموزشی به ویژه مدارس علمیه وارد کرد

کرونا ضربه بزرگی به مراکز آموزشی به ویژه مدارس علمیه وارد کرد
کرمانشاه - مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت: اپیدمی کرونا به معنای واقعی ضربه بسیار مهمی به مراکز آموزشی به ویژه حوزه ها و مدارس علمیه وارد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین صادق ایرانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه عنوان کرد: خوشبختانه ترم دوم تحصیلی مدارس علمیه سطح استان کرمانشاه با تمام توان به صورت حضوری آغاز شده است و امیدواریم که برخی از عقب افتادگی های ترم گذشته که به علت کرونا حادث شد، در این دوره جبران شود.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت: در حال حاضر وضعیت کرونا در استان آبی است و مشکل اپیدمی این ویروس کم رنگ شده است، ولی باید خود را برای مواقع اضطراری آماده نگه داریم زیرا احتمال بازگشت این وضعیت دور از انتظار نیست.

حجت الاسلام والمسلمین ایرانی بیان داشت: در صورت شیوع دوباره کرونا بی شک ادامه کلاس های درس در مدارس علمیه این استان تابع مقررات و تصمیم ادارات و سازمان های متولی خواهد بود، با این وجود امیدواریم که به این وضعیت نرسیم و آن را دوباره تجربه نکنیم.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: اپیدمی کرونا به معنای واقعی ضربه بسیار مهمی به مراکز آموزشی به ویژه حوزه ها و مدارس علمیه وارد کرد، لذا باید در ترم دوم بتوانیم که این صدمات را با کار جهادی جبران کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین ایرانی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: از هموطنان، هم استانی و همشهریان محترم درخواست داریم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی نهایت دقت را داشته باشند تا برای بار دیگر دچار اپیدمی کرونا در کشور و استانمان نشویم./1400/

ارسال نظرات