۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۶۷۴۶۸۵
حجت الاسلام قربانی خبر داد؛

برگزاری مجازی برنامه های فرهنگی امامزادگان مازندران در ماه رجب

برگزاری مجازی برنامه های فرهنگی امامزادگان مازندران در ماه رجب
مازندران - معاون فرهنگی اوقاف مازندران از برگزاری مجازی برنامه های فرهنگی امامزادگان استان در ماه رجب خبر داد.
به گزارش خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام مسعود قربانی، معاون فرهنگی اوقاف مازندران با اشاره به این که هرسال با آغاز ماه رجب برنامه‌های فرهنگی در امامزادگان مازندران تدارک دیده می‌شد، گفت: امسال به دلیل شرایط و محدودیت‌های کرونایی اجرای ویژه برنامه‌های ماه مبارک رجب محدودتر شده و در بستر شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود.
 
وی افزود: آغاز سال شمسی در فروردین، آغاز سال قمری در محرم و آغاز سال بندگی با رجب آغاز می‌شود.
 
حجت الاسلام قربانی با اشاره به این که هرسال با آغاز ماه رجب برنامه‌های فرهنگی در امامزادگان مازندران تدارک دیده می‌شد، افزود: امسال به دلیل شرایط و محدودیت‌های کرونایی اجرای ویژه برنامه‌های ماه مبارک رجب محدودتر شده است.
 
معاون فرهنگی اوقاف مازندران تصریح کرد: امسال در ماه رجب برنامه‌های حضوری و تجمعی جهت حفظ سلامتی مردم حذف و سایر فعالیت‌ها به بستر شبکه‌های اجتماعی منتقل شده که با همکاری هیأت‌های مذهبی به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.
 
حجت الاسلام قربانی با بیان این که خیران و واقفان خیراندیش در هر امری که در جامعه اتفاق افتاده و وقف می‌توانسته پشتیبان آن باشد، وارد شده‌اند و از آنها قدردانی می‌کنیم، ادامه داد: موقوفات برای اعیاد ائمه معصومین(ع) در استان بسیار اندک است و از واقفان خیراندیش تقاضا می‌شود در ایجاد وقف‌های جدید ضمن توجه به نیازهای روز جامعه به اعیاد ائمه و مناسبت های مذهبی توجه داشته باشند./950/
ارسال نظرات