۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۶۷۴۷۲۲

کتاب مرگ از من فرار می کند

کتاب مرگ از من فرار می کند
انتشارات روایت فتح، کتاب مرگ از من فرار می کند، زندگی و خاطرات دکتر مصطفی چمران را به قلم فرهاد خضری به چاپ رسانده است.

به گزارش خبرنگار سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، انتشارات روایت فتح کتاب مرگ از من فرار می کند، زندگی و خاطرات دکتر مصطفی چمران را به قلم فرهاد خضری به چاپ رسانده است.

مرگ از من فرار می کند داستان هایی شنیدنی از عارف بی نظیر جبهه هاست. داستان هایی از روزهایی که مصطفی چمران در آمریکا درس می خواند، از روزهایی که در لبنان می جنگید، از روزهایی که در دهلاویه و سوسنگرد مسوول عملیات چریکی شده بود.

در این کتاب نامه های خواندنی مصطفی به خدا، داستان زندگی عاشقانه ی او با همسرش، روایت شجاعت ها و کرامات مصطفی از زبان همسراو، همرزمان و دوستانش به شکلی زیبا آورده شده است.

این کتاب دربردارنده دو سفر است: سفر اول زندگی چمران را در امریکا و لبنان به تصویر کشیده  و سفر دوم داستان رزم چمران در جبهه های ایران است. همچنین این کتاب مجموعه ای از خاطرات و توصیفات اطرافیان چمران از اوست.

گزیده ای از کتاب:

هیچ کس نمی توانست باور کند شیعیان در لبنان به فکر ایجاد تشکیلات باشند… آن هم تشکیلاتی که نظامی باشد. دکتر چمران این کار را کرد.

چیزهایی می گفت که آن روزها نمی فهمیدمش. یا کارهایی می کرد که درکش خیلی برای من و دیگران مشکل بود. مثلاً وقتی زن آمریکایی اش می خواست برگردد آمریکا مانعش نشد...

علاقه مندان جهت خرید این کتاب به انتشارات روایت فتح به آدرس: تهران، میدان فردوسی، خیابان شهید سپهبد قرنی،  نبش فلاح پور، تلفن: ۸۸۸۹۷۸۱۴-۰۲۱ و یا به آدرس تارنمای این انتشارات revayatfath.ir مراجعه کنند./826/

ارسال نظرات