۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۶۷۴۷۲۶
مسبب مجهور ماندن حجاب کیست؟

افتضاح فرهنگی جدید در دیجی کالا

افتضاح فرهنگی جدید در دیجی کالا
بالأخره تلاش برخی مسؤولان فرصت طلب در زمینه مد و لباس در غفلت مسؤولان فرهنگی نتیجه داد و دیجی کالا از خطوط قرمز اعتقادی کشور گذر کرد.
به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، بالأخره تلاش برخی مسؤولان فرصت طلب در زمینه مد و لباس در غفلت مسؤولان فرهنگی نتیجه داد. سایت اینترنتی دیجی‌کالا با برگزاری یک هفته تحت عنوان فشن شو به تبلیغ و ترویج مد و نوع جدیدی از لباس پرداخته است.

متأسفانه وزارت ارشاد، کارگروه ساماندهی مد و لباس را که وظیفه نظارت بر مد و لباس کشور دارد دست کسانی سپرده است که  در برخی موارد به شدت پیگیر رفع موانع و حل مشکلات بوده و همچنین به پرداخت و اعطای تسهیلات به گروه‌های مد و لباس معارض با فرهنگ ناب اسلامی پرداخته است!

با این وجود آیا می‌توان انتظار داشت که حجاب اصیل اسلامی که خود مسؤولان اعتقادی به عملیاتی شدن آن ندارند؛ در کارگروه ساماندهی مد و لباس فراگیر شود؟ روزی تمام دغدغه جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، جلوگیری از شیوع نیوحجاب یا حجاب مدرن بود؛ اما متأسفانه حالا باید در مقابل مدل‌های افتضاح و لباس‌های مستهجن و زننده بایستیم، در کجا؟ در یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروشگاهی ایرانی.
 
تعداد بازدید : 3

با این وجود خانم شفاپور رییس کارگروه مد و لباس ادعا کرده است که تیم رصد دارند و این تیم رصد با محتوای نامناسب در فضای مجازی برخورد می‌کنند و صفحات نامناسب را مسدود خواهند کرد. این سخن در حالی است که هیچ برخوردی با این افراد انجام نگرفته است و بررسی و رصد دقیق‌تر این صفحات، برای ما یک مطلب را واضح می‌سازد که نه تنها‌ هیچ برخوردی با این جماعت صورت نگرفته، بلکه این جماعت وقیحانه‌تر به ارائه تز‌های مد و فشن می‌پردازند.

سؤال ما از مسؤولانی است که زمانی دستور اجباری جمع آوری دستگاه «ویدئو» را می‌دادند و در تمام کشور این مساله را نهادینه کرده بودند و با افرادی که این دستگاه و فیلم‌هایش را جا به جا می‌کردند، برخورد محکم و قاطع صورت می‌گرفت. روزی بود که هیچ کسی جرئت پوشیدن لباس آستین کوتاه را هم نداشت. اما همان مسؤولان چند سال بعد داعیه دار «آزادی» شدند، تا جایی که در فتنه‌های مختلف هم در مقابل انقلاب اسلامی ایستادند.
 
مهدی محمودی، ساماندهی مد و لباس کشور

اما از کجا به این افتضاحات رسیده‌ایم؟ باید سؤال را از مسؤولانی پرسید که دست روی دست گذاشته‌اند. افرادی که خود را داعیه دار اصلاح در انقلاب اسلامی می‌دانند؛ اما در بزنگاه‌های حساس به طرف مخالف غش می‌کنند و هر نوع تزی را در مقابل فرهنگ ناب اسلامی ایرانی ارائه می‌دهند.

اوج اقدام فرهنگی مسؤولان کشور در مقابل روز ولنتاین، ورود قضایی در ساعات منتهی به شب است که اعلان می‌کند مردم هر مظهری از این روز را دیدند به ما گزارش بدهند. بهتر نیست به‌جای برخورد‌های دقیقه نودی با کسانی که عامل این اتفاقات نیستند، به سوی برخورد‌های قاطع با مسؤولانی رفت که به ترویج این مفاسد می‌پردازند؟

تا چه زمانی جامعه ایرانی باید به نام آزادی آسیب ببیند؟ مسؤولان چه زمانی می‌خواهند بیدار شوند؟ آیا اوضاع ناصواب و این همه ناهنجاری‌ها و تناقض‌های برخی مدیران میانی خود را نمی‌بینند؟ باید بپرسیم آیا مدیران کلان فرهنگی کشور نیز به این اتفاقات راضی هستند که با مدیران میانی خود برخورد قاطع نمی‌کنند؟
 
محمدحسین کتابی
محمدحسین کتابی
ارسال نظرات