۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۶۷۴۸۹۲
با قرائت پیام آیت الله نوری همدانی؛

پنجمین اجلاس استانی نماز برگزار شد

پنجمین اجلاس استانی نماز برگزار شد
پنجمین اجلاس استانی نماز در سالن همایش های شهرداری قم و به طور همزمان از شبکه شاد به صورت مجازی برگزار و پیام حضرت آیت الله نوری همدانی قرائت شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، پنجمین اجلاس استانی نماز صبح امروز در سالن همایش های شهرداری قم و به طور همزمان از شبکه شاد به صورت مجازی برگزار و پیام حضرت آیت الله نوری همدانی با موضوع اهمیت توجه به نماز در تربیت فرزندان و نسل جوان و گسترش فرهنگ نماز در پیشگیری از گناه و توجه به عبودیت و بندگی قرائت شد.

آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌ بوشهری رییس جامعه مدرسین در این اجلاس بیان کرد: این اجلاس موضوع خود را پیوند نماز با خانه، مدرسه و مسجد اختصاص داده است که اگر این پیوند اتفاق بیفتد تأثیر مهمی در نهادینه کردن فرهنگ نماز خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی از دیگر سخنرانان این اجلاسیه اظهار داشت: تلاش هایی که در زمینه نماز صورت می گیرد بسیار ارزشمند است و باید به این مقوله بیش از پیش پرداخته شود.

محمد رضا گروسی معاون استاندار قم نیز در این مراسم گفت: بر اساس معیارهای علمی، محیط اجتماعی بر انسان تأثیر گذار است و تربیت انسان با ارزش های الهی و در سایه ارتبط با خدا رفتار او را متأثر می کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم افزود: از مهمترین آثار پایبندی به نماز توجه کردن به حقوق دیگران است و معلمان و مبلغان و مسؤولان همگی در رابطه با گسترش فرهنگ نماز در جامعه نقش دارند./1399/پ202/ب1

ارسال نظرات