۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۶۷۴۹۹۰

لطمه بی‌مسؤولیتی دولت بر ملت ایران

لطمه بی‌مسؤولیتی دولت بر ملت ایران
حجت الاسلام کبیر گفت: مشکلات موجود در فضای فرهنگی ناشی از سهل انگاری و کم کاری مسئولان است که باعث ضربه خوردن ملت شریف ایران می شود.

حجت الاسلام یحیی کبیر مدرس فلسفه و عرفان حوزه و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران، در موضوع فعالیت و رفتار زیست مومنانه فضای مجازی در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ولی فقیه حاکم بر نظام است و بر همه ملت ایران، اطاعت مطلق از رهبر معظم انقلاب واجب عینی است.

وی بیان کرد: مشکلات موجود در فضای فرهنگی ناشی از سهل انگاری و کم کاری مسئولان است که باعث ضربه خوردن ملت شریف ایران می شود؛ مانند نقش قوا سه گانه بر مسائل حکومتی و معیشتی مردم که اگر اخلالی و سهل انگاری در این قوا صورت بگیرد کشور ما لنگ می شود.

حجت الاسلام کبیر تصریح کرد: هرجا کم کاری و بی همتی از جانب مسئولان بود به مردم لطمه وارد شد و مضاف بر آن فساد در زمینه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی، منتشر شد.

وی در پاسخ خبرنگار فرهنگی سرویس خبرگزاری رسا مبنی بر راه حل مناسب تاکید کرد: مسئولین باید همت راسخ و تحرک انقلابی داشته باشند، همانطور که در مسأله اقتصادی و معیشتی مردم، باید با دلالان و متخلفان اقتصادی راسخ و قاطع برخورد نمود، در مسیر فرهنگی نیز به همت و تلاش راسخ در جهت تحقق آرمان های انقلاب و پیروی از رهنمود های مقام معظم رهبری نیاز می باشد که وظیفه بسیار سنگینی است.

ارسال نظرات