۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۶۷۵۰۸۷
امام جمعه کرمانشاه:

حضور در انتخابات، یک تکلیف اسلامی و انقلابی است

حضور در انتخابات، یک تکلیف اسلامی و انقلابی است
کرمانشاه - آیت الله علما گفت: مقام معظم رهبری بر برگزاری انتخابات پرشور و تاریخی تأکید کردند و فرمودند که حضور در انتخابات برای مردم ایران، یک تکلیف اسلامی و انقلابی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه اظهار داشت: امیرالمومنین (ع) درباره تقوا و جایگاه آن سخن و کلام بسیار زیبا و آموزنده ای دارند.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: حضرت علی (ع) می فرمایند: «تقوا زراعت است و نتیجه این زراعت در آخرت به‌ دست می‌آید».

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه سخنان خود به مساله برجام اشاره کرد و  بیان داشت: ملاک عملکرد دولت و ملت باید فرمایشات و منویات امام خامنه ای باشد زیرا ایشان نشان داده اند که به خوبی اوضاع را رصد می کنند و بر مسایل پیرامون تسلط بسیار بالایی دارند.

آیت الله علما ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره وعده های طرف مقابل در برجام تاکید دارند که ابتدا آنها باید به صورت عملی راستی آزمایی شوند و سپس سخن از مذاکره بزنند.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه خطبه های این هفته نماز جمعه این شهر اظهار داشت: در سخنرانی که مقام معظم رهبری خطاب به مردم شریف تبریز داشتند، معظم له بر برگزاری یک انتخابات پرشور و تاریخی تاکید فراوان داشتند و فرمودند که حضور در انتخابات برای مردم ایران، یک تکلیف اسلامی و انقلابی است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بحث انتخابات همیشه متذکر می شوند که مردم اصلح را برگزینند زیرا انتخاب یک شخص اصلح ضامن بقای خون شهدا و انقلاب خواهد بود و می تواند با عملکرد انقلابی و جهادی خود پاسخ اعتماد مردم و رای های آنها را به درستی بدهد./1400/پ210/ب1

ارسال نظرات