۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۷
کد خبر: ۶۷۴۹۸۶
مسؤول دبیرخانه هماهنگی گروه‌های جهادی حوزه‌های علمیه:

جوانان بیش از ۵۰ کشور در گروه جهادی امام موسی صدر حضور فعالانه دارند

جوانان بیش از ۵۰ کشور در گروه جهادی امام موسی صدر حضور فعالانه دارند
کرمانشاه - حجت الاسلام علیخانی گفت: جوانان بیش از ۵۰ کشور در گروه جهادی امام موسی صدر حضور فعالانه دارند و اکنون در کشور‌های آفریقایی و آسیایی مشغول فعالیت های جهادی اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام ابوالفضل علیخانی امروز در نشست با روحانیون و طلاب جهادی کرمانشاه که در سالن جلسات حوزه علمیه این استان برگزار شد، اظهار داشت: سفرهایی که به استان های مختلف کشور داریم با هدف ایجاد شبکه سازی بین گروه های فعال در عرصه جهاد صورت می گیرد.

مسؤول دبیرخانه هماهنگی گروه‌های جهادی حوزه‌های علمیه افزود: در این سفرها می خواهیم که هم افزایی و ارتباط گروه های جهادی اعم از گروه های جهادی طلاب و دیگر گروه های جهادی را بیشتر کنیم.

حجت الاسلام علیخانی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: بنابر دستور مدیر محترم حوزه های علمیه کشور؛ آیت الله اعرافی دبیرخانه هماهنگی گروه های جهادی حوزه های علمیه شکل گرفت و امروز شاهد انسجام خاصی در بین این گروه ها هستیم.

مسؤول دبیرخانه هماهنگی گروه‌های جهادی حوزه‌های علمیه در بخش دیگری از سخنان خود افزود: از سوی دیگر فلسفه این دبیرخانه ساماندهی منظم و بسترسازی استاندارد برای کار گروهی بهتر در گروه های جهادی در مدارس علمیه و خارج از آن است.

حجت الاسلام علیخانی اظهار داشت: در حال حاضر شاهد فعالیت جهادی و بسیار چشمگیر گروه جهادی «امام موسی صدر» در کشورهای دیگر هستیم که عملکرد آنان ستودنی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: گروه جهادی امام موسی صدر از 1500 جوان از کشورهای مختلف جهان تشکیل شده است که آنها را با کارهای گروه های جهادی آشنا کرده ایم.

مسؤول دبیرخانه هماهنگی گروه‌های جهادی حوزه‌های علمیه گفت: جوانان بیش از 50 کشور در گروه جهادی امام موسی صدر حضور فعالانه دارند و اکنون در کشورهای آفریقایی و آسیایی مشغول انجام کارهای جهادی هستند.

حجت الاسلام علیخانی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: طبق مضامین دینی و اسلامی جامعه اسلامی برای پیشبرد بهتر کارها و اهداف خود از ابزار محبت و خدمت بهره می برند.

مسؤول دبیرخانه هماهنگی گروه‌های جهادی حوزه‌های علمیه افزود: مساله ای که در این جا بسیار مهم می باشد این است که گروه های جهادی هرگز نباید از کارهای فیزیکی و یدی غافل باشند و همواره باید در خدمت به محرومین و نیازمندان پیشقدم باشند.

حجت الاسلام علیخانی با اشاره به حضور گروه های جهادی در مناطق دوردست و محروم کشور، خاطرنشان کرد: باید بتوانیم که کارهای گروه های جهادی در مدارس علمیه را به معنای واقعی ساماندهی کنیم بنابراین شایسته است که یک نفر متولی این امر خیر، خداپسندانه و عام المنفعه شود./1400/پ210/ب1

ارسال نظرات