۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۶۷۴۸۴۳
حجت الاسلام جلیلیان:

هر جا اطاعت از ولی فقیه داشته ایم عزتمند بوده ایم

هر جا اطاعت از ولی فقیه داشته ایم عزتمند بوده ایم
کرمانشاه - حجت الاسلام جلیلیان گفت: هرجا اطاعت از ولی فقیه داشته ایم عزتمند بوده ایم، مثل عزت نیروهای مسلح، چون در اینجا تفکر شهیدان همانند حاج قاسم سلیمانی و...حاکم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام شمس الله جلیلیان، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه امروز در سفر به گیلانغرب با نماینده ولی فقیه و امام جمعه گیلانغرب و نیز طلاب و حوزویان این شهرستان دیدار کرد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه در دیدار با طلاب و روحانیون گیلانغرب که در مدرسه علمیه مطلع الفجر این شهرستان برگزار گردید به واکاوی نقشه های غربی ها و آمریکایی ها علیه این  نظام و انقلاب پرداخت.

حجت الاسلام جلیلیان در سخنانی عنوان کرد: تلاش های آمریکایی ها و غربی ها در داخل کشور ما برای رسیدن به اهدافی مهم و کلیدی صورت می گیرد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه تاکید کرد: اولین تلاش آنان این است که در کشور فردی به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود که گرایش به غرب و آمریکا داشته باشد که در صورت علنی شدن این امر می توان گفت که دشمن به بخشی از برنامه های خود رسیده است.

حجت الاسلام جلیلیان در ادامه سخنان خود عنوان داشت: دومین هدف دشمنان و کشورهای غربی و آمریکا تلاش برای بازگرداندن جمهوری اسلامی به میز مذاکرات است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: بنابراین شما طلاب و حوزویان باید این دسیسه ها و نقشه کشورهای غربی را به برای جامعه تبیین کنید و نسبت به بصیرت افزایی و تقویت روحیه انقلابی مردم تلاشی مضاعف داشته باشید.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در ادامه سفر خود به شهرستان گیلانغرب با پرسنل و کادر آموزشگاه رزم مقدماتی شهید ثابت خواهد دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام شمس الله جلیلیان در این دیدار عنوان داشت: هر جا اطاعت از ولی فقیه داشته ایم ما عزتمند بوده ایم، مثل عزت نیروهای مسلح، چون در اینجا تفکر شهیدان همانند حاج قاسم سلیمانی، تهرانی مقدم و... حاکم است./1400/

ارسال نظرات