۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵
کد خبر: ۶۷۴۸۳۵
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه:

سیاست زدگی آفت اصلی طلاب و روحانیون است

سیاست زدگی آفت اصلی طلاب و روحانیون است
کرمانشاه - ماموستا مرادی گفت: طلاب باید همواره تلاش داشته باشند که در مسیر جریان های سیاسی و حاشیه دار قرار نگیرند، زیرا سیاست زدگی آفت اصلی طلاب و روحانیون است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان کرمانشاه، ماموستا عبدالرحمان مرادی امروز در بازدید از مدارس علوم دینی اهل سنت کرمانشاه عنوان کرد: اولین و مهمترین صفت برای هر طلبه ای که به مدرسه علوم دینی ورود پیدا می کند، صیقل روح می باشد.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: طلبه ها باید بدانند که خداوند متعال این اقبال و شانس را به آنها داده است که در این مراکز علوم دینی و اسلامی را فرا بگیرند و به عنوان سربازان دین در جامعه نقش آفرینی کنند.

این عالم اهل سنت در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: خوشبختانه طبق آماری که به ما می رسد طلاب اهل سنت نسبت به فراگیری دروس دینی خود اهتمام بسیار جدی دارند که این خود مایه دلگرمی همه ما می شود.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: در این میان مطلبی که بارها در دیدارهایی که با حوزویان، طلاب و... داشته ام؛ بیان کرده ام، مسئله وحدت بین حوزویان اهل سنت و اهل تشیع می باشد.

وی تصریح کرد: وحدت و همگرایی طلاب سنی و شیعه زمینه توسعه دین اسلام را سرعت می بخشد و این امر به شدت مورد غضب دشمنان و بدخواهان اسلام است.

ماموستا مرادی با اشاره به اینکه باید از ورود جریان های دین ستیز و تفرقه افکن به مدارس و حوزه های دینی به شدت جلوگیری شود، عنوان داشت: متاسفانه برخی از جریان ها به نام دین به مدارس و حوزه های دینی نفوذ می کنند و با پیاده کرده نقشه های خود، راه را برای پروژه نفوذ و تخریب چهره واقعی اسلام هموار می کنند.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه تصریح کرد: از این رو طلاب باید همواره تلاش داشته باشند که در مسیر جریان های سیاسی و حاشیه دار قرار نگیرند، زیرا سیاست زدگی آفت اصلی طلاب و روحانیون می باشد./1400/پ210/ب1

ارسال نظرات