۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸
کد خبر: ۶۷۴۸۳۶
مدیر مدرسه علمیه گیلانغرب:

بسیاری از کشورها از گروه های جهادی کشورمان الگوبرداری می کنند

بسیاری از کشورها از گروه های جهادی کشورمان الگوبرداری می کنند
کرمانشاه - مدیر مدرسه علمیه گیلانغرب گفت: کارهایی که امروز گروه های جهادی در کشور انجام می دهند بی سابقه و تاریخی است و بسیاری از کشورهای جهان از آن الگوبرداری می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام قدرت الله خدابنده لو عصر امروز در دیدار با گروه های جهادی طلاب و بسیجیان شهرستان گیلانغرب در سخنانی عنوان کرد: نگاه ما برای ساخت و اعتلای این نظام باید هرگز به بیرون نباشد و نسخه درمان مشکلات کشور را باید در داخل جستجو کرد.

مدیر مدرسه علمیه گیلانغرب گفت: هشت سال جنگ تحمیلی عملا این مهم را ثابت کرد که تنها با اتکا بر توانایی های داخلی است که می توان به قله های توسعه دست یافت.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: کسانی که به هر نوع نیم نگاهی به کشورهای غربی و بیگانه دارند و امیدوارند که روزی بتوانند این ارتباطات را گسترش دهند باید بدانند که این تفکری باطل و مخرب برای این انقلاب مردمی است.

حجت الاسلام خدابنده لو ادامه داد: در طول این انقلاب تنها چیزی که ما از ابدقدرتها و کشورهای استکباری دیده ایم، تلاش برای تضعیف این انقلاب و نظام الهی بوده است و هرگز قدم مثبتی از سوی آنان جز توطئه مشاهده نشده است.

مدیر مدرسه علمیه گیلانغرب گفت: لذا شایسته نیست که از پتانسیل های داخلی کشور غافل شویم و تمام امیدمان به بیگانگان باشد، زیرا این نوع تفکر کشور را به عقب می برند.

این استاد حوزوی با اشاره به نقش کلیدی گروه های جهادی در کشور بیان داشت: کارهایی که امروز گروه های جهادی در کشور انجام می دهند بی سابقه و تاریخی است و بسیاری از کشورهای جهان از آن الگوبرداری می کنند.

حجت الاسلام خدابنده لو در ادامه گفت: در همین زلزله سرپل ذهاب همه به عینه شاهد حضور خودجوش گروه های جهادی در اولین ساعات این حادثه طبیعی بودیم و اکنون نیز گروه های جهادی در حال ساخت منزل، مدرسه، مسجد، درمانگاه و... برای مردم زلزله زده این منطقه هستند.

مدیر مدرسه علمیه گیلانغرب در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: بی گمان تداوم کار گروه های جهادی در آینده ای نزدیک بسیاری از مشکلات در کشور به ویژه در مناطق محروم را از بین خواهد برد، لذا باید در تقویت روحیه این گروه های جهادی بسیار تلاش کنیم./1400/پ210/ب1

ارسال نظرات