۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۶۷۵۰۹۱
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان:

سیاست‌های آمریکا همیشه در راستای دشمنی با ایران است

سیاست‌های آمریکا همیشه در راستای دشمنی با ایران است
اصفهان - آیت الله طباطبایی نژاد گفت: سیاست‌های آمریکا همیشه در راستای دشمنی با ایران است و پیروزی‌های ما در برابر دشمن مرهون عنایات الهی، تدابیر رهبری و مقاومت مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اصفهان، با بیان اینکه خداوند همواره انسان را آزمایش می‌کند، گفت: آزمایشات الهی فتنه نام دارند، فتنه به معنای کوره داغ و محل سخت برای آزمایش، همانطور که سنگ طلا به کوره می‌رود و اضافات آن از بین رفته و طلای خالص به دست می‌آید انسانی که مؤمن باشد اینگونه از آزمایشات الهی خارج خواهد شد.

امام جمعه اصفهان در ادامه افزود: برخی افراد دیندار و مؤمن هستند تا زمانی که مشکلی نباشد، همین که نخستین مشکلات پیش بیاید از مسیر دین و انقلاب اسلامی خارج خواهند شد، مانند افرادی که وقتی مشکلی برای پسر آنها پیش بیاید به همه چیز پشت می‌کنند، نظیر آقای امجد که دیدیم دچار چه اشتباهاتی شد و نتوانست در مسیر انقلاب باقی بماند، امام حسین(ع) می‌فرمایند در چنین افرادی دین لقلقه زبان است.

وی تحمل بر سختی‌ها و مشکلات را از ملاک‌های شناخت حق از باطل و سنجش عیار دینداری و صداقت افراد دانست و تصریح کرد: در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال علیرغم شرایط شیوع بیماری کرونا مردم استان اصفهان در راهپیمایی خودرویی و موتوری حاضر شدند و بازهم حماسه آفریدند و مشتی بر دهان دشمنان زدند و نشان دادند در هر شرایطی حامی انقلاب اسلامی و دشمن دشمنان انقلاب اسلامی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به حواشی راهپیمایی ۲۲ بهمن اصفهان، اظهار کرد: این افرادی که این حواشی را رقم زدند دشمن نیستند، دوستانی هستند که دچار اشتباهی شدند و کار آنها اشتباه بود و جلسه تشکیل دادن علیه آنها هم اشتباه بود.

وی ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس مردم ما حماسه آفریدند و علیرغم تحریم‌های گسترده و اجماع کفار و برخی کشورهای مسلمان خائن علیه انقلاب اسلامی و کشور و ملت ما، مردم با ایستادگی در مقابل فشارها و دشمنان و مقاومت با دست خالی با دشمنان جنگیدند و از تمامیت ارضی و اقتدار و عزت کشور دفاع کردند و این یک افتخار برای ملت و کشور ما است.

آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه در شرایط جنگ اقتصادی هستیم و یکی از علل مشکلات اقتصادی کشور همین مسأله است، تصریح کرد: در چنین شرایطی طبیعی است که مشکلات اقتصادی پیش بیاید و باید با تکیه بر توان داخلی و حفظ اتحاد و انسجام در مقابل دشمنان قرار بگیریم، قطعا بایدن بهتر از ترامپ نیست و برای ما تفاوتی ندارد کدامیک رییس جمهور آمریکا باشد، چرا که مرام آمریکا و سیاست‌های رژیم صهیونیستی هرگز تغییر نخواهد کرد.

امام جمعه اصفهان با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، خاطرنشان کرد: دشمن دست از دشمنی با ما و تحریم کشور ما برنخواهد داشت و فرقی بین جمهوری خواه و دموکرات وجود ندارد، سیاست‌های آمریکا همیشه در راستای دشمنی با ما است، باید باور کنیم اگر یار خداوند باشیم مشمول یاری خداوند خواهیم شد و پیروزی‌هایی که در جبهه مقاومت در برابر دشمنان به دست آوردیم مرهون عنایات الهی، تدابیر رهبر انقلاب و ایستادگی و مقاومت مردم هستیم./۱۳۰۴/پ210/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات