۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۶۷۵۱۲۹
تحریف بنیانگذار (۱۳)

تفسیر سیاسی و حزبی از مبانی امام راحل، خیانتی نابخشودنی است

تفسیر سیاسی و حزبی از مبانی امام راحل، خیانتی نابخشودنی است
مازندران - حجت الاسلام شکریان، برداشت منفعت طلبانه سیاسی و حزبی از مبانی و اندیشه های اصیل امام راحل را خیانتی بزرگ به انقلاب و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی دانست.

حجت الاسلام ناصرشکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران با تاکید بر صیانت از اندیشه های اسلامی و انقلابی امام راحل، گفت: متأسفانه عده ای در کشور بدنبال تحریف گفتمان و منظومه فکری امام راحل در جهت برنامه ریزی برای منافع سیاسی خود هستند.

وی با انتقاد از برخی موضع گیری ها و تحریف مبانی و اندیشه های بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) از سوی جریانی خاص و عده ای در کشور، اظهار داشت: گفتمان و مبانی اندیشه های فکری امام راحل برگرفته از قرآن کریم و سیره و منش اهل بیت(ع) و به ویژه برگرفته از قیام خونین حضرت سیدالشهداء ابا عبدالله الحسین(ع) است.

حجت الاسلام شکریان ادامه داد: این گفتمان همان مقاومت و پایداری در برابر جبهه استکبار است که امروز خلف صالح ایشان رهبری معظم انقلاب بر همان اصول و مبانی ایستاده است و به این گفتمان تاکید دارد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت مطالعه تاریخ تحلیلی اسلام و وجود انحراف و تحریف در دوران نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و حکومت امیر مومنان علی(ع)، افزود: همه منظومه فکری و اندیشه سیاسی امام راحل در رهبر معظم انقلاب متجلی است و ایشان هم نسبت به حرکت و مسیر انقلاب اسلامی هوشیار و دغدغه مند هستند و قطعا جمهوری اسلامی در این مسیر ایستاده است.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به منظومه فکری و اندیشه های انقلابی و اسلامی امام راحل تصریح کرد: بزرگترین خطر پیش روی جمهوری اسلامی تحریف از مبانی فکری و اندیشه های اسلامی و انقلابی امام راحل است.

حجت الاسلام شکریان در ادامه سخنان خود با انتقاد از تحریف گفتمان امام راحل از سوی عده ای خاص و برخی جریان  های سیاسی در کشور برای منافع شخصی و حزبی، خاطر نشان کرد: متاسفانه عده ای در کشور بدنبال تحریف گفتمان و منظومه فکری امام راحل در جهت برنامه ریزی برای منافع سیاسی خود هستند.

وی ادامه داد: این جریان های منفعت طلب می خواهند با این گونه تحاریف در مسیر حرکت انقلابی مردم قهرمان ایران اسلامی خلل ایجاد کنند که به طور قطع در این راه شکست خواهند خورد و جمهوری اسلامی در این مسیر با وعده و نصرت الهی پیروز خواهد شد و راه خود را ادامه خواهد داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اهمیت حفظ و صیانت از اندیشه های اسلامی و انقلابی امام راحل، تاکید کرد: برداشت منفعت طلبانه سیاسی و حزبی از مبانی و اندیشه های اصیل بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) ممنوع است.

حجت الاسلام شکریان ادامه داد: نباید کلام و مبانی فکری و گفتمانی امام راحل تحریف شود و همه مبلغان و شخصیت های اثرگذار در این حوزه باید به تبیین و روشنگری مبانی فکری و گفتمانی امام خمینی(ره) بپردازند./950/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۴
خاطره‌سازی های تحریف آمیز!!
0
0