۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۶۷۵۱۸۸
معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان عنوان کرد؛

تحصیل هزار و ۲۰۰ طلبه در مدارس علمیه خواهران لرستان

تحصیل هزار و ۲۰۰ طلبه در مدارس علمیه خواهران لرستان
لرستان - مهرابی گفت: هزارو ۲۰۰ طلبه در ۱۳ مدرسه علمیه خواهران سراسر استان در سطح دو و سه حوزوی در حال تحصیل هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، اکرم مهرابی، در دیدار با مسؤول بسیج جامعه زنان لرستان و دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر در راستای همکاری با حوزه علمیه در زمینه اطلاع رسانی از پذیرش حوزه خواهران گفت: 13 مدرسه علمیه خواهران استان در سطح دو و سه حوزوی طلبه می پذیرند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان با اشاره به اینکه از 25 بهمن، همزمان با سراسر کشور پذیرش در حوزه علمیه استان آغاز شده است، عنوان داشت: با توجه به ظرفیت مدارسه علمیه خواهران استان پیش بینی می شود بیش از 360 طلبه جذب شود.

تحصیل هزار و 200 طلبه در مدارس علمیه خواهران لرستان

وی ادامه داد: هم اکنون یک هزار و 200 طلبه در مدارس علمیه سطح دو و سطح سه در حال تحصیل هستند.

مهرابی بیان کرد: بهره مندی از فرصت ها و ظرفیت‌های بسیج زنان در زمینه تبلیغات پذیرش حوزه های علمیه خواهران فرصتی مناسب برای اطلاع رسانی به خانواده ها و نسل جوان در زمینه ورود به حوزه علمیه است.

وی پس از تشریح وضعیت فعلی حوزه های خواهران استان و ارائه گزارشی مختصر در این زمینه، خواستار همکاری بسیج جامعه زنان استان در امر اطلاع رسانی پذیرش حوزه های علمیه استان شد.

31 اردیبهشت؛ پایان مهلت پذیرش حوزه علمیه خواهران لرستان

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان مهم ترین ملاک و معیار پذیرش را کیفیت محوری عنوان کرد و گفت: داوطلبان پس از ثبت نام و شرکت در آزمون و مصاحبه ورودی جذب خواهند شد.

مهرابی یادآور شد: مهلت نام نویسی برای ورود به مدارس علمیه خواهران لرستان تا 31 اردیبهشت ماه سال 1400 ادامه دارد.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات