۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۶۷۵۱۹۳
با حکم حجت الاسلام والمسلمین رجایی نیا صورت گرفت؛

انتصاب مشاوران مرکز تحقیقات اسلامی مجلس در حوزه های مختلف علمی

انتصاب مشاوران مرکز تحقیقات اسلامی مجلس در حوزه های مختلف علمی
حجت الاسلام والمسلمین رجایی نیا در احکامی جداگانه شش نفر از فضلای حوزه علمیه را به عنوان مشاوران مرکز تحقیقات اسلامی مجلس منصوب کرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مهدی رجایی نیا رییس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی در احکامی جداگانه شش نفر از فضلای حوزه علمیه را به عنوان مشاور در امور "فقه نظام"، "نخبگان حوزوی"، "فرهنگی، رسانه و فضای مجازی"، "امور بین الملل"، "مسکن" و "صنعت و معدن" منصوب کرد.

در این احکام، آیت الله محمد حاجی‌ابوالقاسم دولابی به عنوان «مشاور علمی در فقه نظام»، حجت الاسلام والمسلمین حسن بهاری به سمت «مشاور علمی در امور نخبگان حوزوی"، حجت الاسلام والمسلمین آقای دکتر حسن رضایی را به سمت «مشاور علمی در امور بین الملل»، حجت الاسلام والمسلمین آقای دکتر محمدرضا برته را به سمت «مشاور علمی در امور فرهنگی، رسانه و فضای مجازی» منصوب شدند.

ایشان همچنین در احکامی دیگر دکتر عبدالله فتحی را به عنوان مشاور علمی امور مسکن و دکتر محمود دهقانی را به عنوان مشاور علمی در امور صنعت و معدن منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی، ارائه موضوعات پژوهشی مورد نیاز، تدوین طرح نامه های اجمالی موضوعات پژوهشی، مدیریت نظارت و ارزیابی قراردادهای پژوهشی مرتبط، تشکیل جلسات علمی جهت بررسی طرح ها و لوایح مرتبط، همکاری در تهیه برنامه هفتم توسعه کشور، شرکت فعال در جلسات شورای علمی گروه و شرکت در جلسات کمیسیون های تخصصی بر حسب مورد از خواسته های رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس از مشاوران خود می باشد که در حکم به آنها تصریح شده است.

معرفی افراد متخصص و کارشناس جهت شرکت در جلسات کمیسیون های تخصصی به گروه، انجام فعالیت های پژوهشی و تدوین گزارش‌های علمی، ارائه گزارش از فعالیت ها و پیگیری امور ارجاعی از سوی ریاست مرکز و گروه از دیگر محتوای حکم مشاوران می باشد.

پیش از این نیز، دکتر محمد جواد توکلی به عنوان "مشاور امور مدیریتی» و «مشاور علمی نظام بودجه‌ریزی"، حجت الاسلام والمسلمین آقای دکتر محمدجواد محقق‌نیا به عنوان مشاور علمی نظام پولی و بانکی، حجت الاسلام والمسلمین آقای دکتر سید محمد‌کاظم رجایی مشاور علمی “تدوین برنامه هفتم توسعه”، حجت الاسلام والمسلمین آقای دکتر محمود عیسوی به عنوان مشاور علمی امور انرژی حجت الاسلام والمسلمین آقای دکتر مجید حبیبیان به عنوان مشاور علمی بازار سرمایه، حجت الاسلام والمسلمین آقای دکتر محمد رجایی به عنوان مشاور علمی نظام مالیاتی و حجت الاسلام والمسلمین آقای دکتر سعید پناهی به عنوان مشاور علمی در امور کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست منصوب شده بودند./1399/د102/ب1

ارسال نظرات