۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۶۷۵۲۰۴
تحریف بنیانگذار (۱۹)

تحریف امام خمینی خیانت است

تحریف امام خمینی خیانت است
اصفهان - حجت الاسلام رهبر گفت: تحریف امام خمینی یک خیانت است، باید با تبیین مواضع امام در جامعه مانع تحریف ایشان از سوی دشمن و فریب خوردگان دشمن بشویم.

حجت الاسلام محمدتقی رهبر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، با بیان اینکه تحریف امام خمینی خیانت است، گفت: تحریف از ابتدای اسلام بوده است و دشمنان در صدر اسلام  و در طول تاریخ اسلام همواره در تلاش بوده‌اند تا از حربه تحریف استفاده کنند.

وی با تأکید بر اینکه هرکسی درصدد تحریف اسلام و مبانی اسلام و انقلاب اسلامی بربیاید خیانت کرده است، اظهار کرد: سیره مبارک اهل بیت(ع) عامل مقابله با تحریف در صدر اسلام بوده است و علیرغم همه توطئه‌های دشمنان و خیانت‌ها سیره اهل بیت(ع) مانع موفقیت دشمنان اسلام شد.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، تحریف را یک جنایت تاریخی توصیف کرد و افزود: امام خمینی و مواضع اصولی ایشان برای همه به خوبی روشن و مشخص است، هم کلمات ایشان وجود دارد هم سیره امام خمینی برای جامعه مشخص است و تلاش تحریف کنندگان امام خمینی تلاشی بیهوده است.

حجت الاسلام رهبر خاطرنشان کرد: جامعه ما به ویژه نخبگان حوزه و دانشگاه باید با تبیین دقیق و صریح مواضع و دیدگاه‌های امام خمینی مانع تحریف ایشان از سوی برخی جریانات نفوذی داخلی و دشمنان خارجی بشوند، اسلام مداری، استکبار ستیزی و دیدگاه‌های حکومتی امام خمینی به خوبی معلوم و مشخص است و نخبگان حوزه و دانشگاه و مبلغین دینی باید با تبیین دقیق این دیدگاه‌ها اجازه تحریف را ندهند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب یک شاخص برای مقابله با تحریف امام خمینی هستند، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در عرصه‌های مختلف استناد به فرمایشات و دیدگاه‌های امام خمینی می‌کنند و این یک راهکار بسیار اثرگذار در خصوص مقابله با تحریف امام خمینی است و لازم است دلسوزان نظام و انقلاب اسلامی با چنین رویکردی مانع تحریف امام خمینی بشوند.

امام جمعه موقت اصفهان ایستادگی در مقابل تحریف امام خمینی و مبانی انقلاب اسلامی را یک وظیفه همگانی دانست و اظهار کرد: دشمن و فریب خوردگان دشمن در تلاش برای تحریف امام هستند و اگرچه منابع قوی و محکمی نظیر صحیفه امام در دسترس است اما باید با ارائه آنها به جامعه از تحریف امام جلوگیری کرد./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات