۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۶۷۵۲۴۰
استاد حوزه علمیه مازندران:

سازش و تحجر دو شاخصه اصلی اسلام آمریکایی است

سازش و تحجر دو شاخصه اصلی اسلام آمریکایی است
مازندران - حجت الاسلام فلاح، سازش با دشمنان اسلام و اهل بیت(ع) و تحجر را دو شاخصه اصلی اسلام آمریکایی دانست.

حجت الاسلام جواد فلاح، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، اسلام ناب را دینی کامل و تکامل بخش معرفی کرد و گفت: سعادت و تعالی بشریت در گرو، پذیرش اسلام ناب است.

وی با بیان این که جامعه بشری برای برون رفت از مشکلات و بحران راهی جز گرایش به اسلام ناب محمدی ندارد، افزود: عمل به دستورات دین مبین اسلام و ایمان راسخ به آموزه های راستین آن در همه امور زندگی فردی و اجتماعی به طور حتم عامل تعالی و سعادت انسان خواهد بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمنی با اسلام ناب سابقه تاریخی دارد و مربوط به امروز نیست، خاطرنشان کرد: در طول تاریخ همواره افراد و گروه هایی تلاش کردند تا با انحراف و تحریف در اسلام ناب، زمینه تزتزل و کمرنگ کردن آن را در جامعه فراهم کنند.

حجت الاسلام فلاح با بیان این که نظام های سلطه گر جهان، اسلام ناب را مهم ترین خطر برای تفکرات انحرافی و پایه های مادی تمدن غلط خود می دانند، تصریح کرد: به همین دلیل همه تلاش و سرمایه گذاری این نظام های مادی گرا، تحریف و تضعیف اسلام ناب بوده است.

وی، قرار دادن اسلام آمریکایی در برابر اسلام ناب را هربه دشمن برای تضعیف اسلام حقیقی در جهان دانست و خاطرنشان کرد: اسلامی که نظام سلطه سال ها است با سرمایه گذاری گسترده مالی و رسانه ای تلاش می کند جامعه جهانی را به این سمت معطوف کند، اسلام بی محتوا، ظاهری و سازش گر است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که اسلام ناب همان است که پس از رحلت نبی مکرم اسلام بدون هیچ انحراف و نقصی به ائمه معصومین(ع) منتقل شد، ادامه داد: اسلام ناب، اسلام حقیقی، اصیل و دارای محتوای غنی است.

حجت الاسلام فلاح با تأکید براین که اسلام ناب، اسلام سازش گر و ساکت در برابر ظلم و ستم طاغوت نیست، تصریح کرد: اسلام ناب در برابر ظلم و استبداد قیام خواهد کرد و مدافع ارزش های ناب اسلامی، انسانی و اخلاقی است.

وی با بیان این که دشمنان در طول دهه های اخیر تلاش کردند تا تنها پوسته ای از اسلام باقی بماند، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی چنین اسلام کاملاً منفعلی را تنها برای تحقق اهداف شوم خود در جوامع اسلامی می خواهند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که اسلام ناب اسلام بی تفاوت نیست و در برابر ظلم بیگانه سکوت نخواهد کرد، افزود: اسلام ناب مخالف اشرافی گری و دنیا طلبی و حامی مستضعفان است و در برابر معاندان نظام اسلامی خواهد ایستاد.

حجت الاسلام فلاح با بیان این که نظام سلطه برای تضعیف اسلام ناب، همواره به دنبال گسترش اسلام آمریکایی در جامعه جهانی به ویژه دنیای اسلام بودند، خاطرنشان کرد: گروه های تروریستی نظیر داعش، محصول همین اسلام آمریکایی است که دشمنان در منطقه به وجود آوردند.

وی با تأکید براین که اسلام آمریکایی تنها در خدمت منافع ضد دینی، انسانی و اخلاقی دنیای استکبار قرار دارد، تصریح کرد: چنین اسلامی کاملاً بی محتوا و خالی از ارزش های ناب دینی و اخلاقی است و تنها برای خدمت به معاندان دین و اهل بیت(ع) به وجود آمده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که منافع اسلام آمریکایی به طور کلی در تضاد با مدافعان حقیقی دین و اهل بیت(ع) است، ادامه داد: آنچه امروز در برخی کشورهای به اصطلاح اسلامی نظیر سعودی، امارات و بحرین می بینیم نتیجه گسترش اسلام آمریکایی در میان حکام این کشورها است.

حجت الاسلام فلاح با اشاره به این که مروجان اسلام آمریکایی همواره به دنبال سازش با دشمنان دین و اهل بیت(ع) هستند، بیان داشت: بر خلاف این تفکر، اسلام ناب همواره در برابر قدرت های زورگو و استکباری خواهد ایستاد و از حریم دین، اهل بیت(ع) و انقلاب دفاع خواهد کرد./950/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
عبد الناصر
Iran, Islamic Republic of
۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۴
خیلی عالی بود استاد فلاح کامل کامل به مبحث اسلام اصیل مسلط بود همچنین باحوصله با بیان عالی مصاحبه کردند.
0
0