۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۶۷۵۳۴۷

برگزاری دوره دانش افزایی اخلاق کنش گری اجتماعی روحانیت

برگزاری دوره دانش افزایی اخلاق کنش گری اجتماعی روحانیت
اصفهان - شجاعی با اشاره به ضرورت مهارت آموزش در عرصه کنشگری اجتماعی از برگزاری دوره دانش افزایی اخلاق کنش گری اجتماعی روحانیت ویژه طلاب و مبلغان خواهر خبر دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، مجید شجاعی رییس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به اهمیت ارائه آموزش‌های مهارتی در زمینه کنش‌گری اجتماعی، گفت: با هدف توانمند سازی طلاب و مبلغان در مهارت ارتباط با مخاطب به ویژه نسل جوان و نوجوان و کنشگری فعال و تاثیرگذاری عالمانه در اجتماع، اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با همکاری موسسه آموزش عالی حوزوی مجتهده امین دوره دانش افزایی اخلاق کنش‌گری اجتماعی روحانیت را برگزار می‌کند.

وی در ادامه با بیان این که دوره به صورت مجازی و برخط برگزار خواهد شد، اظهار کرد: زمان برگزاری دوره، زمستان 1399 و بهار 1400 است که در قالب شش نشست یک ساعته با حضور اساتید برجسته و توانمند در این عرصه تعریف شده است.

رییس اداره آموزش های کاربردی مبلیغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در ادامه به عناوین دوره اشاره کرد و گفت: تعارضات اخلاقی در عرصه کنش گری اجتماعی روحانیت، نفوذ اجتماعی در عرصه کنش گری اجتماعی روحانیت، تبیین، اهمیت و ضرورت اخلاق کنش گری اجتماعی روحانیت، ارتباط موثر در عرصه کنش گری اجتماعی روحانیت، هوش هیجانی، هوش اجتماعی و هوش اخلاقی و پایگاه اجتماعی، عناوین این دوره آموزشی خواهند بود.

شجاعی در پایان با اشاره به اینکه در پایان دوره از محتوای آموزشی مسابقه آنلاین برگزار و به نفرات برتر هدایایی تقدیم می شود، خاطرنشان کرد: طلاب و مبلغان خواهر علاقه مند به شرکت در این دوره می توانند از طریق نشانی  dte.bz/aaoo نسبت به ثبت نام در این دوره اقدام کنند./1304/

برگزاری دوره دانش افزایی اخلاق کنش گری اجتماعی روحانیت

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات