۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۶۷۵۳۶۱

نگاهی به تازه های شبکه های اجتماعی امروز

نگاهی به تازه های شبکه های اجتماعی امروز
دولت را باید به زور از این جنازه متعفن جدا کرد!، مبارزی که حاضر بود همه جان و وجودش را فدای عماد مغنیه کند، بی‌عدالتی وحشتناک در نظام توزیع واکسن کرونا، سهم زنان ایرانی از سکوهای ورزش جهان بخشی از تازه های شبکه های اجتماعی امروز است.

به گزارش خبرگزاری رسا، دولت را باید به زور از این جنازه متعفن جدا کرد!، مبارزی که حاضر بود همه جان و وجودش را فدای عماد مغنیه کند، بی‌عدالتی وحشتناک در نظام توزیع واکسن کرونا، سهم زنان ایرانی از سکوهای ورزش جهان بخشی از تازه های شبکه های اجتماعی امروز است. 

 

دولت را باید به زور از این جنازه متعفن جدا کرد!

حجت‌الله عبدالملکی، اقتصاددان درباره علقه دولت به برجام طی توییتی نوشت:

چرا باورتان نمی‌شود؟!

هیچ مادری حاضر نیست جنازه فرزندش را با دست خودش در گور بگذارد! حتی اگر تعفنش عالم را برداشته باشد!

باید به زور از جنازه جدایش کرد!

دولت را باید به زور از این جنازه متعفن جدا کرد!

 

مبارزی که حاضر بود همه جان و وجودش را فدای عماد مغنیه کند

عبدالله گنجی، فعال رسانه‌ای در توییتر نوشت: انیس النقاش مبارزه سرشناس لبنانی و از اعضای محوری جنبش فتح در دهه60 که سالها در زندان بود در سن هفتاد سالگی با کرونا در گذشت. در باره شهید مغنیه می گفت: اگر کسی به من می‌گفت که همه جان و وجودم را برای یک ساعت از عمر او بدهم، این کار را برای کسی جز عماد نمی‌کردم. رحمت الله علیه

مبارزی که حاضر بود همه جان و وجودش را فدای عماد مغنیه کند

 

مبارزی که حاضر بود همه جان و وجودش را فدای عماد مغنیه کند

 

بی‌عدالتی وحشتناک در نظام توزیع واکسن کرونا

سیده راضیه حسینی، فعال رسانه‌ای در توییتر نوشت: تا الان کل واکسن توزیع شده ۲۰۰ میلیون دوز هست؛ یعنی حدود «دو و نیم درصد» از جمعیت جهان. اما نکته مهم‌تر اینکه حدودا «نصف» همین میزانِ کم، فقط به هفت کشور صنعتی اختصاص پیدا کرده.

بی‌عدالتی وحشتناک تو نظام بین‌الملل، اینجا و توی این پاندمی جهانی هم خودش رو به شکل تلخی به رخ می‌کشه.

بی‌عدالتی وحشتناک در نظام توزیع واکسن کرونا

 

 

سهم زنان ایرانی از سکوهای ورزش جهان

دانیال معمار، فعال رسانه‌ای در توییتر نوشت: ماجرای مربی تیم‌ اسکی بانوان تلخ بود، اما نباید آن را به مشکل زنان ورزشکار ایران تعمیم داد. همین سال قبل بانوان ۵۷۵ مدال در مسابقات بین‌المللی کسب کردند که حاصل ۱۸۲ اعزام بود. ۸۰ خانم ایرانی هم سال قبل مسابقات جهانی را داوری کردند. حتی ۸۴ کرسی مدیریتی ورزشی در جهان برای زنان ایران است‌.

سهم زنان ایرانی از سکوهای ورزش جهان

 


کدام برنامه‌های تلویزیون بیشترین بازدید را در بهمن‌ماه داشته‌اند؟

محمد سرشار، مدیر شبکه پویا در صفحه اینستاگرام خود نوشت: شبکه کودک در حال تجربه جدیدی در حرکت از تلویزیون/برودکست به تلوبیون/برودبند است. با اینکه مخاطبان پویا و نهال زیر دوازده سال سن دارند و بودجه شبکه از دیگر شبکه‌های تلویزیونی کمتر است. اما برنامه‌های آن، شانه به شانه پربیننده‌ترین برنامه‌های شبکه‌های بزرگسالان دیده می‌شوند.

در بهمن ماه، پویانمایی ایرانی "آرمن" با پخش یک قسمت در هفته، فاصله کمی تا بینندگان برنامه عصر جدید شبکه سه داشته و توانسته بین همه برنامه‌های کودک ایرانی و خارجی (حتی فصل جدید فوتبالیستها ی مشهور ژاپنی)، پربیننده‌ترین باشد.

به تیم تولید آرمن تبریک می‌گویم. یک روایت جذاب و نمادین از مسیر "انقلاب اسلامی تا تمدن نوین اسلامی" توانسته کودکان ایرانی را به خود جذب کند. این شیوه تولید پویانمایی در ایران تجربه جدید و دشواری است و افق تازه‌ای را در تلویزیون گشوده.

همچنین از دست‌اندرکاران تلوبیون متشکرم. آنها در تلاشند تا به بینندگان پربیننده‌ترین شبکه تلویزیون در تلوبیون، بهترین خدماتشان را ارایه کنند.

امیدوارم شبکه کودک بتواند پیوند قویتری با فضای مجازی ایجاد کند و به خانواده‌ها کمک کند انتخابهای بهتری در این عرصه داشته باشند.

کدام برنامه‌های تلویزیون بیشترین بازدید را در بهمن‌ماه داشته‌اند؟

 


وقتی خواندن تاریخ دردناک می‌شود

کاربرفضای مجازی در توییتی نوشت: ‏سران نهضت آزادی برای گران شدن بنزین و اعتصاب تاکسیرانان در سال ۴۳ اعلامیه صادر کردند اما در قبال کاپیتولاسیون و تبعید امام سکوت کردند.

بعضی مواقع خوندن تاریخ خیلی دردناک میشه...

وقتی خواندن تاریخ دردناک می‌شود

 

وعده پوچ بایدن برای کمک ۲ هزار میلیاردی به مردم آمریکا

شاون کینگ، فعال رسانه‌ای طی توییتی نوشت: عجیب است که دولت بایدن و کنگره تحت کنترل دموکرات‌ها تا کنون هیج کمک مستقیمی برای مردم ارسال نکرده‌اند.

نه چک ۲ هزار دلاری.

نه چک ۱۴۰۰ دلاری.

الآن تقریبا ماه مارس است!

گفتنی است، بایدن در ماه های گذشته بسته کمک مالی جدیدی به مبلغ 1.9 تریلیون دلار ارائه داد که شامل طیف وسیعی از کمک مالی به افراد آسیب دیده از شیوع کروناست. چک‌های کمکی به مبلغ 1400 دلار برای هر فرد و اختصاص مبلغی برای بیمه بیکاری است. بسته‌ای که بلافاصله واکنش منفی جمهوری‌خواهان را به دنبال داشت.

وعده پوچ بایدن برای کمک ۲ هزار میلیاردی به مردم آمریکا

 

 

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات