۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷
کد خبر: ۶۷۵۴۰۷
تحریف بنیانگذار (۳۳)

تربیت نسلی انقلابی و تبعیت از ولایت فقیه خنثی کننده توطئه تحریف است

تربیت نسلی انقلابی و تبعیت از ولایت فقیه خنثی کننده توطئه تحریف است
لرستان - حجت الاسلام سپهوند با تربیت نسلی انقلابی و تبعیت از ولایت فقیه خنثی کننده توطئه تحریف است، گفت: با بازخوانی آرمان های امام باید نسلی انقلابی تربیت کرد.

حجت الاسلام علی سپهوند، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: با توجه به فرموده رهبر معظم انقلاب، دیدگاه امام راحل هم در زمان حیات ایشان و پس از رحلت امام راحل همواره مورد تحریف دشمنان خارجی و عوامل داخلی قرار گرفته است.

امام جمعه ازنا با تأکید بر ضرورت مقابله با تحریف اندیشه های امام راحل افزود: با تکرار، تبلیغ، تبیین و ترویج اهداف و آرمان ها و اندیشه امام راحل باید راه توطئه تحریف بسته شود.

وی به توطئه نفوذ فرهنگی دشمن برای جدایی جوانان از انقلاب اشاره کرد و عنوان داشت: دشمن با طرح دسیسه های مختلف در پی جدایی نسل نو با اهداف و آرمان های انقلاب است.

حجت الاسلام سپهوند تربیت نسلی انقلابی را لازمه مقابله و خنثی سازی توطئه های دشمن خواند و گفت: تبیین اندیشه های امام راحل بهترین شیوه تربیت نسلی انقلابی است.

وی به رسالت حوزه علمیه و روحانیت در زمینه نهادینه سازی و تبیین اندیشه های امام راحل اشاره کرد و گفت: حوزه علمیه ظرفیتی عظیم در این زمینه است و با بهره مندی از ظرفیت تبلیغی روحانیت می توان اندیشه امام راحل را بین نسل نو نهادینه ساخت.

تربیت نسلی انقلابی و تبعیت از ولایت فقیه خنثی کننده توطئه تحریف است
 

اندیشه های امام برای نسل جوان بازگو شود

امام جمعه ازنا تحریف را از توطئه های جریان نفوذ خواند و خاطرنشان کرد: بازخوانی آرمان های امام و نقش آفرینی حوزه و روحانیت در این زمینه راه مقابله با تحریف است.

وی اظهار داشت: برای مقابله با توطئه تحریف باید نسلی انقلابی، عدالت خواه، اخلاق مدار و معنویت گرا تربیت کرد و با تبعیت از ولایت فقیه توطئه تحریف را خنثی کرد./9451/     

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات