۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۶۷۵۴۱۵
تحریف بنیانگذار (۵۰)؛

وظیفه خطیر مسؤولان در زمینه معرفی بنیانگذار انقلاب

وظیفه خطیر مسؤولان در زمینه معرفی بنیانگذار انقلاب
حجت الاسلام مرتضوی گفت: بعد از انقلاب روی مسأله شناساندن چهره رهبرکبیر انقلاب کم کاری صورت گرفت است و این وظیفه حوزه و مسؤولان را مضاعف می کند.

حجت الاسلام سید مرتضی مرتضوی درچه  عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا با اشاره تحریف امام راحل گفت: یکی از چیزهایی که در هر انقلابی رخ می دهد این است که تا بتوانند بر علیه انقلاب رخ داده، کار می کنند، بعد از انقلاب روی مسئله شناساندن حکومت شاهنشاهی به نسل های جدید کار جدی صورت نگرفته است و در شناساندن چهره رهبرکبیر انقلاب کم کاری صورت گرفت است.

استاد حوزه علمیه بیان کرد: استکبار کار می‌کند که این چهره ها را مخدوش کند و از طرفی پهلوی را منزه و بی عیب و نقص جلوه می‌دهند و تمام تلاششان را می کنند که رهبر انقلاب و بنیانگذار را تخریب و تحریف کنند و در این زمینه ما باید از اول کار کنیم.

 وی ابراز داشت: ما در نقل زیبایی ها و واقعیت های انقلاب کم کاری کرده ایم اگر امروز نسل جدید امام راحل را آنگونه که بوده است نشناسند و با چهره تحریف شده او رویرو شوند مقصر نخبگان و انقلابی ها هستند.

حجت الاسلام مرتضوی درچه خاطر نشان کرد: وقتی چهره بنیانگذار جمهوری اسلامی را تحریف کنند نسل جدید را از مسیر منحرف و بر می گردانند و استکبار به اهدافش می رسد لذا وظیفه روحانیت اولاً خودسازی و در مرحله بعد بیان واقعیت انقلاب و چهره منفور پهلوی است البته روحانیت یک جزئی از این نظام  است، مسئولین فرهنگی کشور مثل آموزش و پرورش و ارشاد وظایفشان از روحانیت بالاتر است و کار اصلی وظیفه آنهاست.

ارسال نظرات