۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۶۷۵۵۳۲
حجت الاسلام شاکر:

توسل به اهل بیت؛ رمز موفقیت و رسیدن به قله های کمال

توسل به اهل بیت؛ رمز موفقیت و رسیدن به قله های کمال
امام جمعه اردکان تأکید کرد که انسان برای رسیدن به کمال و درجات علمی نیازمند به تلاش و توکل و توسل به خدا و اهل بیت(ع) است.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید اسماعیل شاکر امام جمعه اردکان در گردهمایی طلاب و فضلای اردکانی مقیم حوزه علمیه قم که شب گذشته در قم برگزار شد، با تبریک میلاد با سعادت امیرمؤمنان(ع) گفت: حضرت علی(ع) فرمودند محبت ما در چند جا به کمک شما شیعیان خواهد آمد که موقع مرگ و موقع عبور از پل صراط مهمترین آن موارد است.

وی محبت و دوستی نسبت به اهل بیت(ع) را عظیم ترین سرمایه برای انسان ها دانست و اظهار داشت: این سرمایه عظیم به انسان در هنگام عبور از پل صراط کمک کرده و سبب ایمن بودن از عذاب الهی می شود.

حجت الاسلام شاکر پرداختن به دعا و مناجات، قرائت زیارت اهل بیت(ع) و آشنایی با فضائل این بزرگواران را از جمله عوامل محبت نسبت به ائمه معصومین(ع) معرفی کرد و گفت: انسان برای رسیدن به کمال و درجات علمی نیازمند به تلاش و توکل و توسل به خدا و اهل بیت(ع) است.

امام جمعه اردکان با بیان اینکه برای رسیدن به مراتب علمی باید سختی ها را تحمل کرده و در این مسیر از پای ننشینیم، تأکید کرد: همه تلاش ما این است که از همه ظرفیت و توانمندی طلاب و مبلغان اردکانی برای انجام اموری همچون تبلیغ در مدارس و مشاوره استفاده کنیم./841/

ارسال نظرات