۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۶۷۵۵۵۴
آیت الله حسینی همدانی:

دولت به اجرای کامل قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها اهتمام ورزد

دولت به اجرای کامل قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها اهتمام ورزد
امام جمعه کرج گفت: دولت در موضوع برجام به اجرای کامل قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها که رهبر انقلاب آن را تأیید کردند اهتمام داشته باشد و دنبال دور زدن آن نباشد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در البرز در سخنان آدینه ای خود که از ویژه برنامه رادیویی «در ساحت حضور» پخش شد، مباحثی از رساله حقوق امام سجاد(ع) را مورد توجه قرار داد و با اشاره به وفات حضرت زینب(س) گفت: ایشان اسوه صبر و مقاومت هستند.

وی ادامه داد: کسانی که سیره حضرت زینب(س) را الگوی خود قرار دهند، بدون شک در زندگی دچار پریشانی و اضطراب نخواهند شد.

آیت الله حسینی همدانی در ادامه برخی مسائل دانش آموزان و آموزش و پرورش را مورد توجه قرار داد و مطرح کرد: امروز دشمن نسبت به آرمان های اسلامی شبهه وارد می کند و دانش آموزان در معرض این شبهات قرار دارند، از این رو مسؤولان آموزش و پرورش باید نسبت به سند تحول بنیادین توجه کرده و با مدیریت جهادی آن را به اجرا در آوردند.

امام جمعه کرج در ادامه فرمایشات رهبر معظم انقلاب را در زمینه برجام و مسائل هسته ای مورد اشاره قرار داد و تأکید کرد: دولت در موضوع برجام بر اجرای کامل قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها که رهبر معظم انقلاب آن را علناً تأیید کردند اهتمام داشته باشد و دنبال دور زدن آن نباشد.

وی با بیان اینکه توقف اجرای پروتکل الحاقی که از پنجم اسفند آغاز شد باید از سوی دولت تا برداشته شدن تحریم ها با قوت ادامه پیدا کند، از مسأله خصوصی سازی در برخی زمینه ها که سبب فساد و رانت خواری شده است، انتقاد کرد و گفت: برخی آقایان به جای اصلاح روند واگذاری، سخنانی می گویند که حاشیه ساز است؛ امروز قوه قضاییه در راستای رسالت خود با رانت و فساد مبارزه می کند، اما برخی مسؤولان از الفاظ سخیفی در این رابطه استفاده کرده و می گویند «تازه کار» یا «تازه به دوران رسیده» و یا این که فلانی دنبال بگیر و ببند است؛ آیا اگر کسی کهنه کار بود مجاز است نسبت به خلاف بی تفاوت باشد؟

وی در پایان به هفته احسان و نیکوکاری اشاره کرد و گفت: درخواست می کنیم مردم مثل هر سال به این مهم بپردازند و تا پایان سال فعالیت های چشمگیری داشته باشند تا اقدامات خیرخواهانه شان مرهمی بر آلام مستمندان باشد./841/پ202/ب1

ارسال نظرات