۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۶۷۵۵۸۸

جلسه هم اندیشی اساتید حوزه علمیه فاطمیه کوت عبدالله برگزار شد

جلسه هم اندیشی اساتید حوزه علمیه فاطمیه کوت عبدالله برگزار شد
خوزستان - جلسه‌ هم اندیشی اساتید برجسته حوزه در مدرسه‌ فاطمیه (س) کوت عبدالله به منظور جذب با کیفیت و کمیت بالا برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با آغاز فرآیند ثبت نام حوزه‌های علمیه خواهران از بهمن ماه، به منظور جذب با کیفیت و کمیت بالا، جلسه‌ هم اندیشی اساتید برجسته حوزه در مدرسه‌ فاطمیه (س) کوت عبدالله، امروز برگزار شد؛ در این جلسه عضو هیات امنا، نماینده‌ اساتید، مشاور و مدیر و معاون آموزش حضور داشتند.

گفتنی است؛ در این نشست بنا شد که با تلاش اساتید، طلاب و مبلغین نسبت به معرفی هرچه بیشتر حوزه به جامعه اهتمام بیشتری صورت گیرد.

در ابتدای این جلسه خانم موسوی، مدیر حوزه فاطمیه  (س) کوت عبدالله گفت: چشم انداز پنج ساله حوزه علمیه در تحقق اهداف ترسیم می‌شود و این چشم انداز ما را به سوی اصلی‌ترین تحقق هدف حوزه یعنی محوریت حوزه علمیه خواهران درمسائل زن و خانواده سوق می‌دهد.

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه (س) کوت عبدالله ادامه داد: برای تحقق این اهداف حوزه علمیه باید سنگین‌ترین اقدامات را انجام دهد که با آموزش و ارتباطات گسترده و موثر بر جریانات فرهنگی و دیده شدن و شناخته شدنِ حوزه‌های علمیه به دست می‌آید.

خانم موسوی تأکید داشت: انتظار می‌رود، اساتید و طلاب، در دیده شدن و شناخته شدنِ حوزه، بیش از پیش فعالیت کرده و محوریتِ حوزه‌ها رو به افرادِ دین مدار بشناسانند، تا به یاری خدا امسال پذیرش با کیفیت و تعداد بالایی داشته باشیم.

در پایان جلسه، راهکار‌هایی از طرف اساتید و معاون آموزش، از جمله تشکیل جلساتی با امام جمعه، مسؤولین شهرستان، مصاحبه‌ی تلویزیونی، نصب بنر در چندین جای مهم شهرستان و... در همین راستا اشاره شد. /۹۴۵۴/
ارسال نظرات