۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۶۷۵۶۳۹

فرزندان شهدا به یاری نیازمندان آمدند؛ توزیع ۱۱۰ بسته معیشتی دربین نیازمندان

فرزندان شهدا به یاری نیازمندان آمدند؛ توزیع ۱۱۰ بسته معیشتی دربین نیازمندان
سمنان - معاون روابط عمومی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: هم‌زمان با شب ولادت امام علی (ع) ۱۱۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری رسا در سمنان، مهدی دیابی در حاشیه این مراسم و در خبرنگاران اظهار داشت: تهیه و توزیع این بسته‌های معیشتی به همت تعدادی از فرزندان شهدای سمنانی بوده است.

وی ارزش هر بسته معیشتی را 110 هزار تومان عنوان کرد و افزود: هزینه این بسته‌های معیشتی از سوی این فرزندان شهدا تأمین شده است.

معاون روابط عمومی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه در سال‌های گذشته فرزندان شهدا هم‌زمان با ولادت حضرت علی (ع)، این عید را جشن می‌گرفتند؛ افزود: امسال به خاطر بیماری کرونا و جلوگیری از شیوع ای بیماری تصمیم گرفتند به نحوی متفاوت عید را جشن بگیرند.

دیابی تصریح کرد: بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مؤمنانه هر قشری از مردم به نحوی به میدان آمدند و به کمک نیازمندان شتافتند و این فرزندان برومند شهدای سمنانی در راستای توجه به منویات مقام معظم رهبری هزینه برگزاری جشن را صرف تهیه بسته‌های معیشتی کردند.

وی خاطر نشان کرد: این برنامه در امام زاده اشرف سمنان برگزار شد.

فرزندان آفتاب هرسال جشن ولادت حضرت علی (ع) را در کنار مزار شهدا برگزار می‌کردند.

در این برنامه که با حضور آیت‌الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان برگزار شد؛ مزار شهدا نیز گلباران شد.

ارسال نظرات