۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۶۷۵۶۹۸

12 اسفند؛ آخرین مهلت ثبت نام در دوره «حکمت مدنی انقلاب اسلامی»

12 اسفند؛ آخرین مهلت ثبت نام در دوره «حکمت مدنی انقلاب اسلامی»
دوره مجازی «حکمت مدنی انقلاب اسلامی» ویژه خواهران و برادران دانشجو، طلبه و فعالان اجتماعی سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، دوره مجازی «حکمت مدنی انقلاب اسلامی» در دو بخش اندیشه اجتماعی و اقتصاد سیاسی ویژه خواهران و برادران دانشجو، طلبه و فعالان اجتماعی سراسر کشور برگزار می شود.

تاریخ؛ شدن یا ارتجاع، ایران و جهان ما، جامعه شناسی ایران اکنون، مشروطه و مسئله های ایران ما، آزادی؛ انحصار؛ رانت و عدالت، اسلام علیه اسلام از جمله سرفصل های اندیشه اجتماعی این دوره است.

همچنین سرفصل های اقتصاد سیاسی دوره حکمت مدنی انقلاب اسلامی نیز شامل طبقه متوسط و محافظه کاری، ما و توسعه، سرمایه داری؛ فقه امام و مکتب نجف، اقتصاد سیاسی ایران، اقتصاد این مسعود یا آن مسعود، اصل ۴۴ قانون اساسی سرفصل های اقتصاد سیاسی دوره حکمت مدنی انقلاب اسلامی است.

12 اسفند؛ آخرین مهلت ثبت نام در دوره «حکمت مدنی انقلاب اسلامی»

علاقمندان برای کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص مشخصات اساتید، سرفصل‌های اندیشه اجتماعی و اقتصاد سیاسی و تاریخ برگزاری کلاس‌ها، می توانند به نشانی @madresah57ac در پیام رسان ایتا مراجعه کنند.

لازم به ذکر است مهلت ثبت نام در این دوره تا تاریخ ۱۲ اسفند باقی است و متقاضیان جهت انجام مراحل ثبت نام باید مشخصات (نام و نام خانوادگی، میزان تحصیلات و محل سکونت) خود را به شماره 5000267149 یا 09198516656 پیامک کنند.

ارسال نظرات