۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۶۷۵۷۴۲
نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

ضرورت برجسته سازی جریان و فرهنگ انقلابی در همه بخش های کشور

ضرورت برجسته سازی جریان و فرهنگ انقلابی در همه بخش های کشور
مازندران - امام جمعه ساری با تأکید بر برجسته سازی جریان و فرهنگ انقلاب در همه بخش های کشور گفت: نباید بگذاریم برخی جریان ها فرهنگ و ارزش های انقلاب را در کشور کمرنگ کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران در آئین پاسداشت شهدای صنعت برق و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و امنیت، تبیین و ترویج فرهنگ انقلابی در جامعه را امری ضروری دانست و گفت: تقویت و ترویج این فرهنگ ناب و اصیل باید همواره در رأس امور باشد.

وی با بیان این که همه ما مدیون انقلاب و خون های پاک شهدا هستیم، افزود: عزت و اقتداری که امروز ملت ایران در جهان دارند به برکت انقلاب اسلامی و جانفشانی های شهدا است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر این که جریان و فرهنگ انقلاب باید در همه بخش های کشور برجسته باشد، ادامه داد: نباید بگذاریم برخی جریان های خاص به بهانه های واهی، فرهنگ و ارزش های ناب انقلاب را در کشور کمرنگ کنند.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که آرمان ها و ارزش های شهدا باید در بخش های مختلف این کشور زنده و پویا باشد، افزود: اگر تنها نام شهدا را بر روی پروژه ها و مؤسسات بگذاریم اما در ان مجموعه از شهید، شهادت، انقلاب و آرمان های نظام اسلامی خالی باشد، این زیبنده نیست.

امام جمعه ساری، اسلام را دین پیشرفت و تعالی معرفی کرد و با بیان این که امروز ایران در سایه دین به یک کشور قدرتمند در جهان تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: برخی ها در طول دهه های اخیر همواره تلاش کردند، اسلام را موجب عقب ماندگی معرفی کنند، این در حالی است که امروز ملت ایران در سایه دین و ارزش های اهل بیت(ع) به یک کشور قدرتمند در منطقه و جهان تبدیل شده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که پیشرفت های امروز ایران اسلامی در عرصه ها و صحنه های مختلف، به هیچ عنوان قابل مقایسه با پیش از پیروزی انقلاب نیست، تصریح کرد: امروز ایران اسلامی در بسیاری حوزه ها جزء کشورهای نخست جهان محسوب می شود که این به برکت انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به این که ارزش، تقوا و معنویت همراه با علم آموزشی و دانش اندوزی مورد تأکید دین مبین اسلام است، ادامه داد: حفظ و تقویت اقتدار امروز ایران اسلامی در سایه پیشرفت علمی کشور صورت خواهد گرفت.

امام جمعه ساری با تأکید براین که نامگذاری به نام اسوه های جهادی، ارزشی و دینی امری مهم و ارزشمند است، تصریح کرد: معرفی آنچه را که مظهر دین، دانش و پیشرفت است نشان دهنده این است که انقلاب اسلامی کشور را به سمت علم و دانش سوق داده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی، موجب پیشرفت های بسیاری در بخش های مختلف کشور شد، ادامه داد: بسیاری از عقب ماندگی های کشور که محصول سیاست های قبل از انقلاب بود با پیروزی انقلاب اسلامی جبران شد.

وی با اشاره به این که دشمنان در تلاش هستند ایران اسلامی را کشوری وابسته و متکی به خارج از کشور معرفی کنند، افزود: این در حالی است که به برکت انقلاب اسلامی، امروز ایران اسلامی مقتدرتر ازهر زمان دیگری در عرصه حضور دارد./950/

ارسال نظرات