۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۶۷۵۸۲۳
مدیر حوزه های علمیه خواهران:

رقابت و استقلال با همگرایی و تعامل سازنده انجام شود

رقابت و استقلال با همگرایی و تعامل سازنده انجام شود
حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور گفت: رقابت ها و استقلال جامعه الزهرا و حوزه علمیه خواهران باید با همگرایی و تعامل سازنده در راستای رسیدن به اهداف صورت پذیرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت پور مدیر حوزه های علمیه خواهران صبح امروز با حضور در جامعه الزهرا(س) با حجت الاسلام والمسلمین احمد دیانی سرپرست این مؤسسه علمی آموزشی دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور با تبریک مسؤولیت سرپرستی جامعه الزهرا(س) به حجت الاسلام والمسلمین دیانی از تلاش های مدیران پیشین جامعه الزهرا(س) در راستای رشد علمی و اخلاقی طلاب و اساتید تقدیر کرد و گفت: همواره یکی از نگرانی های من همواره این بوده که آن جایگاه برای جامعه الزهرا(س) حفظ شود، تداوم و ارتقا یابد.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب تاکید دارند که آن معنویت و تجارب بزرگ در جامعه الزهرا (س) همچون خون در رگ های همه حوزه های علمیه خواهران در سراسر کشور سریان و جریان داشته باشد و بزرگترین وظیفه من به عنوان مدیر حوزه های علمیه خواهران، هیات امنا و شورای سیاستگذاری این است که مراقب باشند این خواست به حق، به هر نحو ممکن محقق شود.

حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور ادامه داد: ساز و کارهای ما نباید به گونه ای رقم بخورد که از این هدف دور شویم، رقابت ها و استقلال دو مجموعه باید با همگرایی و تعامل سازنده در راستای رسیدن به این هدف باشد تا سرچشمه جوشان جامعه الزهرا(س) در همه حوزه های علمیه کشور جاری شود.

وی تقسیم کار، افزایش تعامل سازنده و هم افزایی را از شرایط موفقیت هر دو مجموعه و تحقق خواست رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: جامعه الزهرا(س) باید در قله مطلوب حوزه های علمیه خواهران باقی بماند و روز به روز بر قوت آن افزوده شود و این خواست قلبی ماست./998/

ارسال نظرات