۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۶۷۵۹۲۵
مدیر مدرسه علمیه امام خمینی کرمانشاه:

برگزاری اردوی فرهنگی طلاب مدرسه امام خمینی در مناطق عملیاتی غرب

برگزاری اردوی فرهنگی طلاب مدرسه امام خمینی در مناطق عملیاتی غرب
کرمانشاه - حجت الاسلام بیات گفت: به منظور آشنایی بیشتر و بهتر طلاب مدرسه علمیه امام (ره) با ایثارگری های رزمندگان اسلام در جبهه های غرب کشور، یک اردوی 2 روزه برگزار شد.

حجت الاسلام کمال بیات در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه عنوان کرد: به منظور آشنایی بیشتر و بهتر طلاب با ایثارگری های رزمندگان اسلام در مناطق جنگی و جبهه های غرب کشور، یک اردوی 2 روزه برگزار شد.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کرمانشاه گفت: در این اردوی 2 روزه بیش از 50 نفر از طلاب مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کرمانشاه حضور داشتند و از نزدیک با مناطق جنگی و ایثار و مجاهدت های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس در غرب کشور آشنا شدند.

حجت الاسلام بیات در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: در طول برگزاری اردوی مذکور، سپاه و ارتش همکاری و تعامل خوبی با طلاب مدرسه علمیه امام خمینی (ره) داشتند که این امر قابل قدردانی است.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کرمانشاه گفت: برگزاری این گونه برنامه های فرهنگی بی شک می تواند زمینه آشنایی بهتر نسل های جوان با تاریخ پر فراز و نشیب این انقلاب را فراهم سازد، بنابراین ماحصل و خروجی اردوی مذکور تاثیر بسیاری در تقویت روحیه طلاب خواهد داشت.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: در حال حاضر 110 طبله در پایه و سطوح مختلف در مدرسه علیمه امام خمینی (ره) کرمانشاه مشغول تحصیل هستند.

حجت الاسلام بیات ادامه داد: این مدرسه علمیه دارای سطح یک و دو می باشد و تا پایه 7 طلاب در آن مشغول تحصیل هستند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کرمانشاه در پایان سخنان خود با اشاره به حضور گروه های جهادی طلاب در بیمارستان های کرمانشاه در بحث مبارزه با بیماری کرونا و کمک به کادر درمان، اظهار داشت: در سطح بیمارستان های کرمانشاه 40 طلبه در قالب گروه های جهادی حضور داشتند که در حدود 27 نفر از طلاب مذکور، از طلبه های مدرسه علمیه امام خمینی (ره) بودند./1400/

ارسال نظرات