۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۶۷۵۹۲۶
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج):

در اسلام آمریکایی کدخدا محوری، جایگزین خدا محوری شده است

در اسلام آمریکایی کدخدا محوری، جایگزین خدا محوری شده است
خوزستان - حجت الاسلام رستگار گفت: در اسلام آمریکایی کدخدا محوری جایگزین خدا محوری شده است و شخص به جای اینکه خدا را ببیند به دنبال کدخدا می‌گردد
حجت الاسلام عبدالرضا رستگار، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز با اشاره به آیه شریفه وَلَقَد بَعَثنا فی کُلِّ أُمَّةٍ رَسولًا أَنِ اعبُدُوا اللَّهَ وَاجتَنِبُوا الطّاغوتَ ۖ در خصوص تقابل اسلام ناب محمدی (ص) و اسلام آمریکایی بیان داشت: دعوت به عبودیت خدا و مبارزه با طاغوت از وظایف پیامبران در زمان بعثت بود، از زمان‌های گذشته تا به امروز دنیای استکبار همواره در مقابل دنیای اسلام قرار داشته، اما به لطف خدا اسلام ناب پیروز جنگ‌های سخت و نیمه سخت بوده است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) اسلام ناب را مطابق با فطرت بشر دانست و عنوان داشت: گرایش مردم نسبت به حق بیشتر است؛ زیرا همه انسان‌ها با فطرت حق متولد شده اند، پس از اینکه دنیای استکبار توان ایستادگی در مقابل اسلام ناب را در خود نمی‌بیند انقلاب مخملی، جنگ‌های روانی و  اسلام بدلی را تحت عنوان جنگ نرم شکل می‌دهد تا با استفاده از این روش پوششی از جنس اسلام بر روی کفر و شرک خود بکشد و با ایجاد تردید و سردرگمی در جامعه اسلامی، اسلام ناب را شکست دهد.  

حجت الاسلام رستگار به روش‌های تشخیص اسلام ناب محمدی (ص) اشاره داشت و گفت: اسلام بدلی همان طاغوت بزک شده است و یا دنیای استکبار از آن حمایت می‌کند در اسلام آمریکایی کدخدا محوری جایگزین خدا محوری شده است و شخص به جای اینکه خدا را ببیند به دنبال کدخدا می‌گردد.

وی در ادامه افزود: امام خمینی (ره) می‌فرماید هر زمان دیدید دشمن از شما تعریف می‌کند، شک کنید یا اگر می‌خواهید جبهه حق را تشخیص دهید، ببینید دنیای استکبار از چه سمتی حمایت می‌کند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خداباوری را یکی از شاخصه‌های مهم اسلام ناب محمدی (ص) خواند و تصریح کرد: همه دستاورد‌های انقلاب از قبیل فتح خرمشهر، ساخت موشک، پهباد، انرژی هسته‌ای و دستیابی به  رتبه‌های علمی و علوم استراتژیک از عنایات خاصه پروردگار است.  

حجت الاسلام رستگار در رابطه با تغییر نگرش خدامحوری از سوی اسلام بدلی در جامعه اظهار داشت: اسلام بدلی همواره می‌کوشد تا محوریت را از خدا به سوی کدخدا منحرف سازند، یعنی کلید حل مشکلات جامعه را مراجعه به کدخدا می‌داند، در واقع ما معتقدیم که اسلام پاسخگوی همه نیاز‌های بشری است و علاوه بر ساخت آینده و آخرت بشر برای دنیای او هم برنامه‌های  سازنده‌ای دارد.

وی ادامه داد: اسلام ناب محمدی (ص) می‌فرماید در مقابل دنیا استکبار باید أَشِدّاءُ عَلَى الکُفّارِ بود؛ در حقیقت به جای داشتن تعامل منفعلانه با استکبار و طاغوت مصداق آیه شریفه فَمَن یَکفُر بِالطّاغوتِ وَ یُؤمِن بِاللهِ به مقابله با طاغوت برخیزیم.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) شهید و روحیه شهادت طلبی را عزت هر کشور خواند و ابراز داشت:  ما در اسلام ناب محمدی (ص) شهادت را نقطه مقابل اسارت می‌دانیم؛ در حالی که اسلام بدلی شهادت به عنوان خشونت طلبی مطرح می‌شود.

حجت الاسلام رستگار ولایت مداری را عامل موفقیت جمهوری اسلامی در همه زمینه‌ها دانست و بیان داشت: پس از پیامبر اکرم (ص) و ائمه معصومین در زمان غیبت محور، ولی فقیه است، بنا بر اعتقاد امام خمینی (ره) در مسائل سیاسی و اجتماعی هر آنچه که برای نبی اکرم (ص) و ائمه معصومین (ع) ثابت بوده اکنون برای، ولی فقیه جامع الشرایط وجود دارد.

وی با اشاره به موفقیت‌های گوناگون جمهوری اسلامی ایران در جهان عنوان داشت: امروزه جمهوری اسلامی ایران در مباحث علمی دارای رتبه نخست منطقه و پانزدهم جهان است، همچنین از نظر نظامی در رتبه قدرت هفتم جهان و در بحث  موشکی و پهبادی در رتبه چهارم جهان ایستاده ایم و همه این‌ها نتیجه عمل انقلابی و ولایتمدارانه است.  

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص تشکیل دولت جوان و انقلابی گفت: لازمه موفقیت در سایر حوزه‌ها  انتخاب دولت انقلابی، جهادی  و جوان است تا به این وسیله مرحله سوم انقلاب را که تشکیل دولت انقلابی پشت سر بگذاریم. /۹۴۵۴/
ارسال نظرات