۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۶۷۶۲۵۵
فرهنگ و جهش تولید (۳۲)؛

تنها راه حل پیشرفت توجه به فرامین رهبری است

تنها راه حل پیشرفت توجه به فرامین رهبری است
حجت الاسلام حاج آقایی گفت: اجرای بی چون وچرای فرمایشات مقام معظم رهبری تنها راه حل پیشرفت در حوزه اقتصادی و فرهنگی می باشد.

حجت الاسلام رضا حاج آقایی مدیرحوزه علمیه دماوند در گفت و گو با خبرنگار سرویس فرهنگی اجتماعی خبرگزاری رسا در پاسخ به میزان تحقق شعار جهش تولید بوسیله نهادهای فرهنگی وابسته به دولت گفت:  باتوجه به اینکه شعار سال در نهادها و سازمان های فرهنگی که نقش زمینه ای برای فعالیت های دیگر را دارد با نگاه بخشی و محدود سرکوب شد  چطور انتطار جهش را از آن داشته باشیم.

 وی افزود: اگر تولید را به معنای خلق کردن باتوجه به مواد و منابع موجود که در دست داریم تعریف کنیم جهش آن به معنای رشد معقولانه است که ممکن است  انسان با خود باوری وشناخت توانمندیهای خود درعرصه های مختلف اقتصادی فرهنگی سیاسی و... خلاقانه واردشود ونه تنها خلاقانه بلکه باتسخیر هر آنچه در اختیار اوست حرکت خود را تسریع ببخشد و زمان و مکان را به خدمت خود بگیرد.

حجت الاسلام آقایی گفت: آنچه در ایران کم نیست فکر و اندیشه برتر و منابع ناب است که چاشنی خودباوری حقیقی است نه نمایشی و در برخی از متصدیان عرصه های مختلف کمرنگ است و باید توجه داشت که با تقویت بعد غیر مادی تولید و خلاقیت، گام های اساسی در عرصه جهش تولید برداشته خواهدشد و راه حل آن اجرای بی چون و چرای فرمایشات مقام معظم رهبری است.

امیر محمد شهمرادی
ارسال نظرات