۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۶۷۵۹۷۹
فرهنگ و جهش تولید (۲۴)؛

فرهنگ تولید در جامعه محقق نشده است

فرهنگ تولید در جامعه محقق نشده است
حجت الاسلام صلواتی گفت: دولت متاسفانه نتوانستند به خوبی  اهداف و خواسته های مردم را تامین کند چه در زمینه فرهنگی و چه در زمینه اقتصادی  ضعیف عمل کردند.

حجت الاسلام محمد حسن صلواتی عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه  در گفت و گو با خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا مبنی بر موضوع تحقق جهش تولید از دیدگاه فرهنگی گفت: ارزیابی عملکرد دولت در زمینه فرهنگی را باید به کارشناسان با تجربه سپرد نهادهای فرهنگی با توجه به موج بیماری کرونا عملکرد نسباً خوبی داشتند اما با این وجود جای کار وجود دارد.

مدرس حوزه علمیه با اشاره به فعالیت های فرهنگی دولت افزود: در زمینه فرهنگی انتظاراتی داشتیم که بطور کامل محقق نشده است متاسفانه در جهت فرهنگی دولت پیشرفت چشم گیری نداشت در سال جاری با همه گیری ویروس کرونا مردم خوب به صحنه آمدند و در زمینه رعایت مسائل بهداشتی خوش درخشیدند.

صلواتی ابراز داشت: در راستای مبارزه با بیماری کرونا مسولین  محترم عزم خودشان را جزم کردند تا بتوانند در مقابل این ویروس مبارزه و پیشگیری های لازم را به سرانجام برسانند ولی با این حال مردم به صورت بسیج بار وارد میدان شدند و در زمینه مبارزه با بیماری در مساجد و حسینیه ها و بیمارستان بهترین استفاده را کردند.

عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه گفت: دولت متاسفانه نتوانست به خوبی اهداف و خواسته های مردم را تامین کند در زمینه فرهنگی و در زمینه اقتصادی ضعیف بودند مردم باید با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص انتخاب ریاست جمهوری آینده به صحنه بیایند تا با انتخاب فرد انقلابی و دلسوز نظام و کشور احساس ارامش بنمایند مشکلات اقتصادی و فرهنگی جامعه را تا حد ممکن حل نمایند و در مسائل معیشتی مردم شبانه روز تلاش و مسائل به خوبی رفع کنند.

ارسال نظرات