۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۶۷۶۲۶۰
آیت الله اعرافی:

نسبت به گنجینه اخلاقی بزرگان حوزه توجه شود

نسبت به گنجینه اخلاقی بزرگان حوزه توجه شود
مدیر حوزه های علمیه گفت: می بایست با همت و پشتکار گنجینه اخلاقی بزرگان حوزه جمع آوری شود و در میان جامعه عرضه شود.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور در مراسم رونمایی از سایت ندای تهذیب حوزه های علمیه با اشاره به اهمیت اخلاق در حوزه و در جامعه اظهار داشت: ایجاد این بستر خبر نوید حرکت به سوی مرجعیت در زمینه مباحث اخلاقی در حوزه علمیه است.

وی در ادامه ابراز داشت: برای غنا بخشیدن به این سایت می بایست به طور جد، و با همت و پشتکار گنجینه اخلاقی بزرگان حوزه جمع آوری شود و در میان جامعه عرضه شود.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور با اشاره به دوران کرونا و رجوع مردم به فضای مجازی و لزوم توجه به محتوای فضای مجازی گفت: باید در زمینه دروس اخلاق به قله توجه کرد و بزرگان اخلاق را معرفی و مطالب دروس اخلاق ایشان را در اختیار مردم قرار داد بزرگان چون آیت الله یزدی، آیت الله مشکینی و آیت الله حائری از این دسته محسوب می شوند.

 گفتنی است در این مراسم از چهار اثر مکتوب محصول اداره مطالعات معاونت تهذیب به نام های جهاد اقتصادی در سیره علما و بزرگان، مهارت های مدیریت تحصیل در حوزه های علمیه، راهکارهای انس با امام زمان در سیره علما و الگوی اهتمام جمعی در مدیریت تربیتی و همچنین سایت ندای تهذیب محصول اداره اطلاع رسانی معاونت تهذیب رونمایی شد.

لازم به ذکر است سایت ندای تهذیب در حال انتشار مباحث اخلاقی، قرآنی، ترویجی و مشاوره ای است و با هدف ترویج اخلاق و رسیدن به مرجعیت در زمینه محتوای اخلاقی و تهذیبی راه اندازی شده است.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۹
قدر فرصت ماه رجب را بدانیم. فرصت ها مثل ابر، خیلی نامحسوس میگذرند.
2
0