۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۶۷۶۳۶۴
نماینده ولی فقیه در کاشان:

امر به معروف و نهی از منکر نیازمند کارفرهنگی است

امر به معروف و نهی از منکر نیازمند کارفرهنگی است
اصفهان - آیت الله سلیمانی گفت: مقابله و تقابل در انجام امر به معروف و نهی از منکر نمی‌تواند موفقیت آمیزباشد بلکه نیازمند کارفرهنگی با ظرافت خاصی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد امربه معروف و نهی از منکر شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل، گفت: منکرات در هر جا و مکانی که باشد پسندیده نیست و نباید جامعه اسلامی ما شاهد منکر باشد.

وی افزود: امروز نسبت دادن منکر به یک جاو مکان خاصی در فضای مجازی رایج شده است و این در حالی است که شاید منکر درمکانی دیگر انجام شده باشد، اما آن را به مکان دیگری نسبت دهند.

آیت الله سلیمانی گفت: آنچه که امروزما باید به عنوان معروف آن را ترویج کنیم این است که همه کمک کنیم تا منکرات از جامعه دور شود و برای ترویج معروف و نهی از منکر منتظر اقدام عملی از سوی دیگران نبود.

وی ادامه داد: در ترویج معروف و نهی از منکر نباید ازموضع طلبکارانه وارد شد بلکه رسالت خود را در این بخش به بهترین شکل ممکن انجام داده و درانجام وظیفه اهمال و کوتاهی نشوذ.

نماینده ولی فقیه درکاشان بر لزوم تشکیل کمیته مشترک بین فرمانداری‌ها و ائمه جمعه دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل درستاد امربه معروف و نهی از منکر تأکید کرد و افزود: مقابله و تقابل در انجام امر به معروف و نهی از منکر نمی‌تواند موفقیت آمیز باشد بلکه نیازمند کارفرهنگی با ظرافت خاصی است.

آیت الله سلیمانی انجام کار فرهنگی برای امر به معروف و نهی از منکر را نیازمند حمایت و پشتیبانی قضایی دانست و عنوان کرد: موضوع منکرات قبل از اینکه چهره طبیعی و عرفی داشته باشد، چهره سیاسی و نظامی دارد و می‌خواهند با نظام مقابله کنند.

به گفته وی موضوع کشف حجاب امروز از سرنا آگاهی نیست، بلکه به قصد و هدف نابودی ارزش‌های نظام الهی است.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه منکرات امروز جامعه با منکرات سال‌های گذشته در جامعه متفاوت است، یادآور شد: سال گذشته منکرات کرونایی وجود نداشت، اما امروز بیشترین توان ستاد امربه معروف و نهی از منکربرای مقابله با منکرات کرونایی هزینه می‌شود.

آیت الله سلیمانی در ادامه برایجاد شادی و نشاط در جامعه تأکید کرد و گفت: امروز توجه به نیازمندی‌های فطری مردم موضوع مهمی است که باید به آن توجه و اهتمام ویژه داشت و فعالیت‌هایی که انجام می‌شود باید نشاط آور باشد./۱۳۰۷/
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
وضعیت تبادل تبلیغات در کانال ایتا بسیار افتضاح شده است لطفا بررسی و رصد فرمایید
1
0
مهدی نادعلی
France
۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۷
سلام علیکم
از خبر نگار خبرگزاری رسا کمال تشکر دارم.
موفق و سربلند باشید
1
0
مهدی نادعلی
France
۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۷
سلام علیکم
از خبر نگار خبرگزاری رسا کمال تشکر دارم.
موفق و سربلند باشید
1
0