۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۰
کد خبر: ۶۷۶۵۹۸
در میان سریال‌های نوروزی؛

«گاندو» باز می‌گردد؛ در سکوت خبری و با نام «لوتی»

«گاندو» باز می‌گردد؛ در سکوت خبری و با نام «لوتی»
سریال گاندو که سال گذشته مورد استقبال مردم قرار گرفت، دوباره در میان سریال‌های نوروزی جاگرفت و البته در سکوت خبری!
به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، سریال «گاندو» که در زمان پخش با استقبال بالایی روبرو شد یکی از موفق‌ترین تجربه‌های صدا و سیما در ساخت آثار امنیتی جاسوسی بود. سریالی که پرونده جسیون رضاییان، جاسوس معروف آمریکایی را به تصویر می‌کشید و با واکنش‌های متععد سیاسی و بین المللی نیز مواجه شد. نمایش کاراکتری شبیه به محمد جواد ظریف و پربحث شدن دیالوگ‌های سریال در زمان پخش باعث شده بود که گاندو سریالی برای تقابل صدا و سیما و دولت به حساب بیاید و حتی اخباری از احتمال توقیف بخشی از بودجه سازمان صدا وسیما نیز در رسانه‌ها وجود داشت. حاشیه‌های ایجاد شده برای سریال به حدی بود که این سریال تا کنون و پس از گذشت بیش از یک سال از هیچ شبکه‌ای بازپخش نشده است.
 
به همین دلیل احتمالا جواد افشار تصمیم گرفاه است تا مجموعه دوم سریال گاندو را در سکوت خبری و به دور از حواشی بسازد. سال گذشته و پس از درخواست بینندگان برای ساخت سری دوم این سریال اخباری از انتخاب پرونده روح‌الله زم برای ساخت «گاندو ۲» به گوش می‌رسید. با این وجود، اما خبری از موضوع دقیق سریال «لوتی» در دست نیست.

«لوتی» با وجود تجربه موفق قبلی تیم خود احتمالا در جذب مخاطب خوب عمل خواهد کرد. با این وجود باید منتظر ماند که آیا «گاندو ۲» حواهد توانست مخاطب از دست رفته تلوزیون را که  با ساخت سریال‌های ضعیف امنیتی جاسوسی در ماه‌های اخیر، بیشتر هم شده است به آنتن نوروزی سیما برگرداند یا خیر؟
 
منبع: خبرگزاری دانشجو
ارسال نظرات