۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۶۷۶۶۷۹
نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

ضرورت برخورد بدون اغماض دستگاه قضا با اختلاس‌گران و مفسدان اقتصادی

ضرورت برخورد بدون اغماض دستگاه قضا با اختلاس‌گران و مفسدان اقتصادی
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین لائینی بر ضرورت برخورد بدون اغماض دستگاه قضا با اختلاس‌گران و مفسدان اقتصادی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدمی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در مراسم استقبال از رییس دستگاه قضا با بیان این که باید دست کسانی که از بیت‌المال برای مقاصد شخصی استفاده می کنند کوتاه شود، گفت: جامعه‌ای که عدالت نداشته باشد توحیدی نیست.

امام جمعه ساری ادامه داد: جامعه که توحیدی نداشته باشد و روح توحید در آن حاکم نباشد هر چه قدر مسائل رفاهی و عمرانی پیشرفت داشته باشد فاقد عدالت است.

وی با بیان این که اقدامات مؤثر، حرکت مبارزه با فساد و احیا بیت‌المال در قوه قضائیه به خوبی آغاز شده است، افزود: وجدان مردم ما بسیار راضی و خوشحال است و امید داریم که این حرکت توفنده‌تر و روزافزون باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که دست اندازی به بیت‌المال مورد قبول و پذیرش آرمان های جامعه اسلامی نیست، تصریح کرد: دستگاه قضایی به عنوان متولی رسیدگی به جرائم و ایجاد عدالت باید مبارزه قاطعانه با مفسدان و اختلاس‌گران داشته باشد تا آبرو و حیثیت نظام اسلامی حفظ شود.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی در ادامه سخنان خود گفت: مردم مازندران برجستگی‌های فراوانی دارند و مشکلاتی که در حوزه‌های مختلف استان وجود دارد زیبنده استان نیست، باید با وحدت و همدلی با این آسیب‌ها مقابله کنیم.

امام جمعه ساری همچنین به مشکلات بخش کشاورزی این استان اشاره کرد و افزود: مشکلات کشاورزان به ویژه ضایعات محصولات کشاورزی یکی از دغدغه های اصلی این قشر است که باید برای آن چاره ای اندیشیده شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که مسائل زیست محیطی نیز یکی دیگر از مشکلات گریبانگیر این استان است، ادامه داد: باید مشکلات مازندران همانند خدمات ان به صورت ملی دیده شود و در سطح ملی برای آن تصمیم گیری و اعتبار تعیین شود.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی در ادامه سخنان خود افزود: وجود آسیب‌های اجتماعی ناشی از طلاق و اعتیاد در مازندران به یک معضل تبدیل شده و نیاز است دستگاه قضایی در این بخش با جدیت بیشتری وارد شود./950/

ارسال نظرات