۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۶۷۶۷۰۷
نماینده ولی فقیه استان مازندران مطرح کرد؛

ضرورت تقویت جریان انقلابی در جامعه

ضرورت تقویت جریان انقلابی در جامعه
حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی گفت: بدنه انقلابی با بدنه جامعه در ارتباط است و با درد جامعه آشنا است و با چپاولگران مقابله می کند.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه استان مازندران در دیدار جمعی از طلاب مازندران مقیم قم در مدرسه شهید صدوقی گفت: ما یک چشم انداز داریم و آن تقویت جوانان انقلابی است که در حکم رهبری به حقیر استماع فرمودید و تمام جلساتم را در این راستا به پیش می برد مقام معظم رهبری در این حکم دو امر از بنده خواستار شدند یکی برجستگی های مردم مازندران تقویت و ترویج شود و دوم توصیه به تقویت جریان انقلابی بود.

نماینده ولی فقیه در استان مارندران ابراز داشت: بنده از آغاز فعالیتم دو هدف را دنبال کردم یکی مازندران سالم، مازندرانی که آسیب های اجتماعی در نباشد و روز به روز به سمت سلامت بیشتر برود و دیگری مازندران رشد و توسعه یافته، یعنی به سمت عمران و آبادانی قدم های مهمی برداشته شود.

وی با اشاره به اهمیت توجه به توقیت جریان انقلابی در جامعه خاطرنشان کرد: جریان انقلابی را همه جا، هم در حوزه و هم در استان در میان روحانیت و عامه مردم باید تقویت کنیم و امروز چیزی مهم تر از این نیست.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی گفت: اگر این انقلاب شکست بخورد هیچ چیزی باقی نخواهد ماند، تقویت جریان انقلاب از نان شب برای ما واجب تر است و ائمه جمعه باید کارگروه تشکیل دهند و به فکر تقویت جریان انقلاب باشند، با در کنارهم قرار گرفتن خیلی کارها می توان انجام داد.

وی افزود: این مردم بزرگوار در مواقع حساس و سربزنگاه هویت و تعصب دینی و ملی خودشان را اثبات کرده اند، باید اندیشید و همفکری کرد که چگونه می توان جریان انقلابی را در حوزه احیاء کرد.

وی ادامه داد: جریان انقلابی با جریان استکبار سازش نمی کند و ساکت هم نمینشیند محافظه کاری کمتر از سازش با استکبار نیست، نظام اسلامی با ظلم و نظام سلطه مخالف است و این هویت جریان انقلابی است.

نماینده ولی فقیه استان مازندران گفت: جریان انقلابی در مقابل اختلاس و زندگی های لاکچری، لوکس و چپاول بیت المال سکونت نمی کند، بدنه انقلابی با بدنه جامعه در ارتباط است و با درد جامعه آشنا است و با چپاولگران مقابله می کند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی ابراز داشت: جریان انقلابی با پابرهنگان همراهی دارد، مواظب ترویج انقلاب اسلامی ساختگی باشید، درهمین حوزه چند نوع جریان انقلاب معرفی می شود که معمولا برگشتش به اسلام آمریکایی است، باید جریان انقلاب اسلامی نابی که امام خمینی به وجود آوردند را به مردم معرفی کرد و آن جریان انقلابی برآمده از ولایت مطلقه فقیه است و مردم بر این دیدگاه به حمایت امام برخواستند، باید مواظب جریان سکولار بود، جریان انقلابی باید موضع خودش را در برابر ولی فقیه مشخص کند.

امیر محمد شهمرادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Netherlands
۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲
ما در قبال تمام کسانی که راه کج می روند
مسئولیم.
حق نداریم با آنها برخورد تند کنیم.
از کجا معلوم که ما در انحراف این ها نقش
نداشته باشیم؟
0
0