۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶
کد خبر: ۶۷۶۷۵۰
حجت الاسلام و المسلمین بنیادی اعلام کرد:

عضویت 43 استاد دیگر در مجمع عمومی جامعه مدرسین

عضویت 43 استاد دیگر در مجمع عمومی جامعه مدرسین
نائب رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین از عضویت چهل و سه نفر دیگر از اساتید محترم سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم، به مجمع عمومی جامعه مدرسین خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین بنیادی نائب رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین گفت: بر اساس «فصل سوم - ماده چهار» اساسنامه مجمع عمومی جامعه مدرسین و پس از طی مراحل مندرج در اساسنامه و‌ آیینامه اجرایی‌ این مجمع، سومین لیست پیشنهادی از میان اساتیدی که دارای هفت سال سابقه تدریس سطوح عالی و خارج و دیگر شرائط مندرج در اساسنامه هستند آماده و پس از تصویب در هیئت رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین، جهت تأئید به شورای عالی جامعه مدرسین ارسال شد، که چهل و سه نفر از این افراد مورد تأئید قرار گرفته و به عضویت مجمع عمومی جامعه مدرسین درآمدند.

مسئول دبیرخانه مجمع عمومی جامعه مدرسین افزود: با احتساب این اساتید ارجمند، تعداد اعضای مجمع عمومی جامعه مدرسین به پانصد و پنجاه و هفت نفر رسید که اعضای محترم شورای عالی جامعه مدرسین نیز از اعضای مجمع عمومی جامعه مدرسین نیز می‌باشند.

وی در ادامه اظهار داشت: مجمع عمومی جامعه مدرسین از مطالبات و تأکیدات رهبر معظم انقلاب و دیگر مراجع عظام تقلید ’دامت برکاتهم’ بوده که دارای ظرفیتی عالی و قابل توجه، در عرصه‌های علمی، فکری و انقلابی می باشد.

نائب رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین خاطر نشان کرد: در ایام شیوع ویروس کرونا، جلسات هیئت رئیسه، کارگرگروه‌های بررسی طرح‌ها و برگزاری برخی از اجلاسیه‌ها به صورت وبینار با حفظ دستور العمل‌های بهداشتی به صورت منظم برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین بنیادی در پایان افزود: گاهنامه گزارش عملکرد مجمع عمومی جامعه مدرسین در دور سوم آماده و‌ چاپ شد که ان‌شاءالله در فرصت مناسب در اختیار اعضای محترم مجمع قرار می‌گیرد.

ارسال نظرات