۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۶۷۶۷۷۲
معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان:

کارگاه های پژوهشی با هدف تقویت بنیه پژوهشی طلاب برگزار می شود

کارگاه های پژوهشی با هدف تقویت بنیه پژوهشی طلاب برگزار می شود
لرستان - حجت الاسلام پنام با اشاره به برگزاری بیش از ۵۰۰ کارگاه پژوهشی در حوزه علمیه استان گفت: این دوره‌ها با هدف تقویت بنیه پژوهشی طلاب برگزار می‌شود.

حجت الاسلام کامران پنام، در گفت ‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به برگزاری کارگاه های پژوهشی در استان بیان داشت: این دوره ها در ایام شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی و آنلاین برای اساتید و طلاب برگزار شده است.

معاون پژوهش حوزه های علمیه لرستان با بیان اینکه این دوره های آموزش همچنان ادامه دارد، افزود: هدف از برگزاری این دوره ها ارتقا دانش پژوهشی اساتید و طلاب و تقویت فعالیت های پزوهشی طلاب است.

برگزاری بیش از 500 کارگاه پژوهشی در لرستان

حجت الاسلام پنام با اشاره به برگزاری هفتگی دوره های آموزشی و پژوهشی در حوزه علمیه لرستان عنوان داشت: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون  بیش از ۵۰۰ کارگاه مجازی و انلاین پژوهشی برگزار شده است.

وی محوریت برگزاری دوره های آموزشی و پژوهشی را مقاله نویسی، پایان نامه نویسی، تحقیق پایانی، تقریر نویسی، موضوع و مسأله یابی عنوان کرد.

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان خاطرنشان کرد: نهادینه سازی فرهنگ پژوهش، تقویت بنیه پژوهشی بین طلاب و هدایت فعالیت های پژوهشی به سمت نیازهای جامعه از اهداف برگزاری این دوره های آموزشی است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات